Pasek rozrządu
Buba
2007-03-13 08:05:35 UTC
Co ile km należy wymienić pasek rozrządu?
--
Buba
Uno 1.4
Day-Day Jones
2007-03-13 12:38:06 UTC
Co ile km nale¿y wymieniæ pasek rozrz±du?
ostatnio mowi sie ze co 60-80kkm lub co 5 lat...
Buba
2007-03-13 13:18:40 UTC
Post by Day-Day Jones
Post by Buba
Witam
Co ile km należy wymienić pasek rozrządu?
ostatnio mowi sie ze co 60-80kkm lub co 5 lat...
Hm...no to nie wiem...
Wymieniałam 6 lat temu, ale przejechałam nim tylko 33 tys.
Buba
Scyzoryk
2007-03-14 17:01:38 UTC
Hm...no to nie wiem...
Wymienia³am 6 lat temu, ale przejecha³am nim tylko 33 tys.

zmien. Lepiej zainwestowac teraz w rozrzad niz w remont :) silnika. Pasek
jest gumowy a guma sie starzeje. Jesli robiles kompletny rozrzad to mozesz
zmienic sam pasek bo rolki nie beda po takim przebiegu wyjezdzone.
--
Pozdr Scyzoryk

Siena HL 1,6 16v (LPG) P.M.S edition
+ Uniden 510 / AT1200
GSX 550
JanuSz
2007-03-13 20:37:15 UTC
Post by Buba
Witam
Co ile km należy wymienić pasek rozrządu?
Według instrukcji obsługi. W moim aucie nigdy. W Twoim nie wiem, ale
może wróżka wie, jakie masz auto i z jakim silnikiem.
Buba
2007-03-14 11:36:08 UTC
Post by JanuSz
Post by Buba
Witam
Co ile km należy wymienić pasek rozrządu?
Według instrukcji obsługi. W moim aucie nigdy. W Twoim nie wiem, ale
może wróżka wie, jakie masz auto i z jakim silnikiem.
Gdybyś czytał uważnie wiedziałbyś o jaki samochód chodzi.
--
Buba
Uno 1.4
JanuSz
2007-03-14 15:16:37 UTC
Post by Buba
Post by JanuSz
Post by Buba
Witam
[...]
Masz rację, co do czytania, ale co do instrukcji to ja mam.
W nagrodę napiszę, że w benzynowej wersji mojego fiacika pasek wymienia
się co 120 tys lub 5 lat. Jeśli to rozrząd bezkolizyjny, to nie ma sensu
częsciej, jeśli kolizyjny, to lepiej częściej.
Pozdrawiam
capitan
2007-03-14 19:26:17 UTC
Post by Buba
Witam
[...]

Podczas ostatniej wizyty w ASO (tydzień temu wymiana pompy wodnej i niestety
paska rozrządu z rolką)
że producent zaleca wymianę paska rozrządu po ok 80 000 km,
a wg instrukcji po 105 000 km (UNO 1.0 FIRE głowica bezkolizyjna, przebieg
78 000 km).
Jako niedowiarek wykonałem telefon do 3 innych ASO i to samo (dowiedziałem
się zę UNO 1.4 ma głowicę kolizyjną - niestety).
Zatem coś w tym jest !!!
Ja bym wymienił koszt to:
- pasek rozrządu 27,68 zł
- rolka paska 69,20 zł
- materiały warszatowe 6,00 zł;
- koszt robocizny 60,00 zł (to jest zawsze do negocjacji)
To są dane z faktury.

Pzdr
***@wp.pl
Buba
2007-03-14 19:30:27 UTC
Post by Buba
Post by JanuSz
Post by Buba
Witam
[...]
Dzięki.
Ja wymieniałam pasek jak samochód miał przejechane 60 tys.
Teraz na tym pasku ma przejechane 33 tys.
Ale będę pamiętać. Postaram sie wymienić jakoś w tym roku :-)
Teraz czeka mnie inna sprawa [przegub, świece i takie tam....]
--
Buba