Skrzynia biegów Panda
Stefcio
2008-06-25 15:11:05 UTC
Jak wam chodz± biegi? Bo ja zaczynam siê martwiæ o moj± skrzynie ma dopiero
17k, a 1 i 2 jako¶ tak dziwnie wchodz± tzn. jak wrzucam to tak jakby
slalomem to wchodzi reszta biegów na raz po prostej wskakuj±, a tu jako¶
dziwnie nie umiem tego opisaæ.
Jak u was wchodz± 1 i 2 czy jest na to jaka¶ gwarancja czy co¶?

Wojtas7
2008-06-28 16:27:54 UTC
Jak wam chodzą biegi? Bo ja zaczynam się martwić o moją skrzynie ma dopiero
17k, a 1 i 2 jakoś tak dziwnie wchodzą tzn. jak wrzucam to tak jakby
slalomem to wchodzi reszta biegów na raz po prostej wskakują, a tu jakoś
dziwnie nie umiem tego opisać.
Jak u was wchodzą 1 i 2 czy jest na to jakaś gwarancja czy coś?
nie martw sie
Stefcio
2008-06-28 22:10:32 UTC
Post by Wojtas7
Post by Stefcio
[...]
Mozesz napisac cos wiecej? Jakos skrzynia w podlodze jak w innych autach
bardziej mi lezy ;/