Piszczące przednie koła w UNO
Bogdan
2008-06-02 09:21:59 UTC
Witam !
Od czasu jak pojeżdziłem ok. 1 kilometr po bitej polnej drodze z dziurami
zaczely mi piszczeć przednie koła. Na początku jazdy nie, ale po jakimś
czasie. Do tego na nierównościach skrzypią jakby gumy w zawieszeniu
przednim...
Jak sadzicie, czy to łożyska do wymiany, czy coś z amortyzatorami? może
przeguby ?

pozdrawiam:

Bogdan
mateusx6
2008-06-02 11:06:54 UTC
Ja obstawiam piach i kurz... wpad³ gdzie nie mial :) Poczekaj, albo przemyj
myjka cisnieniowa kola... moze unikniesz rozbiorki kolek ;)
Post by Bogdan
Witam !
Od czasu jak poje¿dzi³em ok. 1 kilometr po bitej polnej drodze z dziurami
zaczely mi piszczeæ przednie ko³a. Na pocz±tku jazdy nie, ale po jakim¶
czasie. Do tego na nierówno¶ciach skrzypi± jakby gumy w zawieszeniu
przednim...
Jak sadzicie, czy to ³o¿yska do wymiany, czy co¶ z amortyzatorami? mo¿e
przeguby ?
Bogdan
Bogdan
2008-06-02 11:53:58 UTC
Być może zakurzyłem hamulce, ciekawe,że kiedy hamuję to piszczenie zanika,
a potem znowu...
eXOr
2008-06-02 20:16:45 UTC
Byæ mo¿e zakurzy³em hamulce, ciekawe,¿e kiedy hamujê to piszczenie zanika,
a potem znowu...
no, klocek nie odchodzi od tarczy i popiskuje.
mozesz zdjac kolo i wyjac klocki hamulcowe. potem przeczyscic prowadnice
szczotka druciana z rdzy i piachu.
raczej prosta robota.
mam to samo - w punto.

pzdr,e