CC700+FOS
eryk
2008-11-18 20:09:38 UTC
Auto ma zamontowany gaz, wiec do tej pory jezdzilem tylko na gazie. idzie
zima i zaczalem odpalac na benzynie. Odpaliæ odpali, pochodzi na ssaniu
chwile i siê zalewa. Pozniej wiadomo, ciezko go odpalic. Czy trzeba
wyczyscic gaznik, czy moze zestaw naprawczy do ssania.
Prosze o pomoc
2008-11-18 21:53:18 UTC
Post by eryk
[...]
Pozdrawiam
Ja bym rozebra³ gaŒnik i sprawdzi³ p³ywak, poziom paliwa w komorze
p³ywakowej.
Równie dobrze która¶ z dysz mog³a siê wykrêciæ, choæ to mniej prawdopodobne.
Zatkany przelew powrotny paliwa do baku?

Za du¿o paliwa, to jedno, a ¶wiece i stan iskry to insza inszo¶æ.
Mo¿e byæ co¶ z Wysokim Napiêciem / ¶wiecami / kablami (kopu³ki chyba nie
masz?)
Przy s³abej iskrze bogatsza mieszanka te¿ zaleje ¶wiece.
pitpull
2008-11-20 15:08:12 UTC
Post by eryk
[...]
Nie wiem jak w SC, ale sta³a przypad³o¶æ gaŒnikowców na gazie, to ¿e p³ywak
odpowiadaj±cy za utrzyywanie poziou paliwa na gazie nie p³ywa tylko siê
obija o ¶cianki i w efekcie dziurawi. a jak dziurawy to i nie p³ywa ...

pitpull
2008-11-21 15:02:43 UTC
zima i zaczalem odpalac na benzynie. Odpalić odpali, pochodzi na ssaniu
chwile i się zalewa.
sprawdź czy faktycznie go nie zalewa...wodą :)

ja tak miałem ale odkąd:
-zmodyfikowałem objemkę na ciepłe powierze a założyłem własnej konstrukcji
uchwyt z alu blachy
-wywaliłem rurkę łączącą odpowietrzenie skrzyni korbowej z dolotem powietrza
do gaźnika
-sprawdziłem mechanizm przełączający ciepłe/zimne powietrze (pod filtrem
powietrza)

to nie mam żadnych problemów