Seicento
zielonka
2007-12-01 18:29:36 UTC
Witam. Mam pytanie. Jestem posiadaczem SC 1,1 2004r. , od pewnego
czasu podczas jazdy coś zaczyna mi pikać , nie mam pojęcia z czym to
jest związane. Jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o odpowiedź.
<Polsar>
2007-12-01 18:59:36 UTC
U�ytkownik "zielonka" <***@gmail.com> napisa� w wiadomo�ci news:90f1c158-2c62-492e-8e28-***@y43g2000hsy.googlegroups.com...
Witam. Mam pytanie. Jestem posiadaczem SC 1,1 2004r. , od pewnego
czasu podczas jazdy co¶ zaczyna mi pikaæ , nie mam pojêcia z czym to
jest zwi±zane. Je¶li kto¶ mia³ podobny problem to proszê o odpowiedŒ.

Wiem - nosisz ze soba komórkê i ¿ona ustawi³a Ci nowy dzwonek (tak dla jaj)
:-)

Wez kolego przeczytaj swoje pytanie jeszcze raz, potem jeszcze raz i jeszcze
.... a potem prosto do wró¿ki.
Mia³em 2x SC i zapewniam Ciê na 100 % - on nie ma nic do pikania. No chyba
¿e komórka w kieszeni kierowcy :-)

pzdrw
Pawe³
zielonka
2007-12-01 19:16:33 UTC
Post by zielonka
Witam. Mam pytanie. Jestem posiadaczem SC 1,1 2004r. , od pewnego
czasu podczas jazdy coś zaczyna mi pikać , nie mam pojęcia z czym to
jest związane. Jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o odpowiedź.
SC jest w wersji podstawowej nie posiada nawet wspomagania kierownicy,
ma instalację gazową, a 5ten sygnał to nie żadna komórka bo wiem co
słyszę
2007-12-01 19:24:42 UTC
Moze fura sie prze³amuje :)
albo A. Kamiñski wraz z twoj± "wife" i CBA cie namierzaj±

a powaznie
spr skad ten dzwiek - moze fotel nie dopiêty, tylna kanapa, pó³ka,
wentylator wnêtrza silniczek wycieraczek lub samo radio lub alarm

SC jest w wersji podstawowej nie posiada nawet wspomagania kierownicy,
ma instalacjê gazow±, a 5ten sygna³ to nie ¿adna komórka bo wiem co
s³yszê
zielonka
2007-12-01 19:29:14 UTC
Moze fura sie przełamuje :)
albo A. Kamiński wraz z twoją "wife" i CBA cie namierzają
a powaznie
spr skad ten dzwiek - moze fotel nie dopięty, tylna kanapa, półka,
wentylator wnętrza silniczek wycieraczek lub samo radio lub alarm
radia nie ma, alarmu nie ma, więc daltego nie wiem co to może być
<Polsar>
2007-12-01 22:13:35 UTC
U¿ytkownik "zielonka" <***@gmail.com

radia nie ma, alarmu nie ma, wiêc daltego nie wiem co to mo¿e byæ

Wiec jednak zapraszamy na :
www.wrozka.od.fiata.seicento.piszczacego.i.pykajacego.niewiadomojakie.odglosy.com.pl

PS
Stoout
2007-12-03 21:07:31 UTC
Post by zielonka
[...]
ka-buum (czyt.bomba)? :)

Stoout

Bartek_rzeszow
2007-12-01 22:37:55 UTC
Post by <Polsar>
jest zwi±zane. Je¶li kto¶ mia³ podobny problem to proszê o odpowiedŒ.
Czy jeste¶ pewien ¿e to pikanie "elektroniczne" ? czyli w równych odstêpach
czasu, etc.
tzn. czy napewno nie jest to jaki¶ odg³os mechaniczny ?
Oryginalna instalacja elektryczna w SC nie ma ¿adnego sygnalizatora który
móg³ by pikaæ,
je¶li pikanie jest "elektroniczne" to musi byæ centralka jakiego¶
urz±dzenia,
masz instalacje LPG ? jeste¶ pierwszym w³a¶cicielem ? mo¿e poprzedni
w³a¶ciciel mia³ zainstalowany
jaki¶ immobiliser który np. zaczyna³ siê psuæ wiêc zablokowa³ go w trybie
rozbrojonym ale ca³y czas
pod³±czony do instalacji wiêc piszczy ?
Musisz zlokalizowaæ sk±d mniej wiêcej dochodzi piszczenie, zwróæ szczególn±
uwagê na okolice
bezpieczników w kabinie, bo za nimi czêsto instalowali centralki od
immobiliserów,
napisz co¶ wiêcej, opisz dok³adnie ten dzwiek, kiedy wystêpuje, czy podczas
jezdy po nierówno¶ciach,
czy na p³askim te¿, czy jak zaczyna piszczeæ i siê zatrzymasz to dalej
piszczy ?
Jak opiszesz dok³adniej to Ci pomo¿emy, bo narazie zbyt ma³o informacji...
pozdrawiam
zielonka
2007-12-02 08:44:55 UTC
Post by zielonka
jest związane. Jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o odpowiedź.
Czy jesteś pewien że to pikanie "elektroniczne" ? czyli w równych odstępach
czasu, etc.
tzn. czy napewno nie jest to jakiś odgłos mechaniczny ?
Oryginalna instalacja elektryczna w SC nie ma żadnego sygnalizatora który
mógł by pikać,
jeśli pikanie jest "elektroniczne" to musi być centralka jakiegoś
urządzenia,
masz instalacje LPG ? jesteś pierwszym właścicielem ? może poprzedni
właściciel miał zainstalowany
jakiś immobiliser który np. zaczynał się psuć więc zablokował go w trybie
rozbrojonym ale cały czas
podłączony do instalacji więc piszczy ?
Musisz zlokalizować skąd mniej więcej dochodzi piszczenie, zwróć szczególną
uwagę na okolice
bezpieczników w kabinie, bo za nimi często instalowali centralki od
immobiliserów,
napisz coś więcej, opisz dokładnie ten dzwiek, kiedy występuje, czy podczas
jezdy po nierównościach,
czy na płaskim też, czy jak zaczyna piszczeć i się zatrzymasz to dalej
piszczy ?
Jak opiszesz dokładniej to Ci pomożemy, bo narazie zbyt mało informacji...
pozdrawiam
dźwięk tego piszczenia podobny jest do sygnału niezapiętych pasów np w
lanosie, włącza się podczas jazdy na równym terenie, raz włączył mi
się przy ruszaniu, to pikanie jest głśne, trwa 10-15 sekund i ustaje,
pochodzi z okolicy deski rozdzielczej od strony pasażera. Nie jestem
pierwszym właścicielem, ale jest założona instalacja gazowa. Czy to
maże być z nią związane?
2007-12-02 10:05:08 UTC
Moze cos wpadlo w wentylator wnêtrza albo jakas zemsta mechanika...
Czarek Daniluk
2007-12-02 07:11:11 UTC
Post by zielonka
Witam. Mam pytanie. Jestem posiadaczem SC 1,1 2004r. , od pewnego
czasu podczas jazdy coś zaczyna mi pikać , nie mam pojęcia z czym to
jest związane. Jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o odpowiedź.
Jedź sprawdź hamulce czy nie przyblokowują.

Pozdro !!
Jacek
2007-12-02 10:34:41 UTC
S±siadowi piszcza³o.
Przyczyn± okaza³ siê ma³y kotek zamkniêty w baga¿niku.
SprawdΠbagaznik
Jacek
Czarek Daniluk
2007-12-02 19:44:29 UTC
Post by zielonka
Witam. Mam pytanie. Jestem posiadaczem SC 1,1 2004r. , od pewnego
czasu podczas jazdy coś zaczyna mi pikać , nie mam pojęcia z czym to
jest związane. Jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o odpowiedź.
Aha zapomniałem - w moim byłym SC coś świergoliło jak się zacierały
sworznie od wycieraczek przód :)

Pozdro !!
Iks
2007-12-02 23:04:47 UTC
(...) podczas jazdy co¶ zaczyna mi pikaæ (...)
u mnie popiskuje ko³o, chocia¿ swoj± drog± te¿ nie wiem co konkretnie
(tarcza krzywa?)