Bravo - problem z "podtrzymywaniem" godziny oraz radiem
R. Gierwiało
2007-10-29 17:22:07 UTC
jestem posiadaczem Fiata Bravo 1.2 z '00 roku. Mam dwa pytania
odnośnie tego modelu:

1) czy radio można odpalić tylko przy włączonym zapłonie? Istnieje
możliwość by mogło ono grać przy wyłączonym silniku? Można to w jakiś
"prosty sposób" przerobić?

2) za każdym razem kiedy uruchamiam samochód, zegar w radiu resetuje
się do 0:00 - co może być tego przyczyną?

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
Jacek
2007-10-29 17:41:43 UTC
a radio fabryczne? czy jakie¶ inne?
JAcek
2007-10-29 18:09:05 UTC
To sie nazywa
Logika zap³onu !!!

trzeba pomieszac w kablach
JAcek
R. Gierwiało
2007-10-29 19:52:10 UTC
a radio fabryczne? czy jakieś inne?
JAcek
Fabryczne.
2007-10-29 21:34:11 UTC
Na 6 pinie powinien byc sta³y +
na 4 plus po stacyjce
na 8 masa

Jezeli to jest prawid³owo to plecia³a hybryda k koncówki mocy lub
przepali³a sciezka na p³ytce
teoretycznie nie op³aca sie tego naprawiac