cos z elektryka? punto 2
mateusx6
2007-09-14 06:51:33 UTC
Od wczoraj cos sie dzieje z elektryka. Gdy czasami np. nacisne pedal
hamulca, wszystko lekko na chwile przygasa.. albo jak wlacze dlugie, czy
migacz to tak samo. I jeszcze jeden objaw.. gdy zapalam auto czasami obroty
silnika ida w gore jakbym trzymal gaz i za chwile opadaja. A ostatnio tez
dziewczyna powiedziala otwierajac drzwi, ze ja cos "kopnelo" - czyzbym mial
gdzies przebicie?

Wczesniej bylo wszystko ok, gdy odpalalem autko obroty byly na malym stalym
poziomie.

Auto - punto 2 200r 1.2 8v
Wit(old)
2007-09-14 07:23:26 UTC
A ostatnio tez
Post by mateusx6
[...]
Mnie kopie albo nie w zalezno¶ci w co siê ubieram. Elektryzezuje siê ;)
Co do innych objawów to nie wiem co powiedzieæ.
Wit(old)
2007-09-14 16:39:57 UTC
standard
jak wciskasz podnoszenie szyb do góry a szyba jest juz w górze to przygasa
szafa
tak to juz jest - body komputer tym steruje - chodzi o uk³ad kontroli
¶wiate³

a na szalej±ce obroty przy odpalê to mo¿e byæ wiele przyczyn

¿eby nie kopa³o trzeba p³ukaæ bieliznê i odzie¿ w antystatykach \
Post by mateusx6
A ostatnio tez