seicento żarówka diodowa jaka długość typ c5w
GIZMO
2007-12-10 21:29:42 UTC
witam

chodzi mi o zarowke ta co mamy nad glowa
chcialem ja wymienic na diodową lecz w necie znalazłem 3 wymiary zarowki
typu c5w

31 mm
36 mm
42 mm

ile mm ma ta zarówka w seicento

dziekuje za pomoc...
Markus Sprungk
2007-12-10 21:49:36 UTC
Post by GIZMO
[...]
Zgodnie z instrukcją obsługi, którą widzę to ma być żarówka cylindryczna,
CW5 o mocy 5 A

Nic nie piszą o wymiarach
ICQ: 79050392 ***@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098
Jacek
2007-12-11 09:59:25 UTC
Porada godna czasów, w jakich ¿yjemy:
wszystko znajdziesz w Google albo w archiwum grupy.....
No i te 5 A mocy - mistrzowskie

2007-12-11 10:04:30 UTC
Skoro zamierzasz wymieniæ, to musisz lampeczkê rozkrêciæ, a wtedy sobie sam
zmierzysz.
Jak ju¿ chcesz koniecznie nez rozkrêcania to wybierz tê ¶redni±. Podginaniem
styków da siê dopasowaæ o ile bêdzie potrzeba.
No i zastanów siê nad sensem takiego o¶wietlenia o zimnej barwie, przy
którym pasa¿erowie wygl±daæ bêd± jak umrzyki w kostnicy.
Jacek
Stoout
2007-12-11 15:05:25 UTC
Skoro zamierzasz wymienić, to musisz lampeczkę rozkręcić, a wtedy sobie
sam
zmierzysz.
Jak już chcesz koniecznie nez rozkręcania to wybierz tę średnią.
Podginaniem
styków da się dopasować o ile będzie potrzeba.
No i zastanów się nad sensem takiego oświetlenia o zimnej barwie, przy
którym pasażerowie wyglądać będą jak umrzyki w kostnicy.
Jacek
wolałbym wyglądac jak umrzyk w kostnicy niz po godzinie stania z otwartymi
dzwiami/bagaznikiem nie mieć akumulatora ;)
--
Stoout
prywatnie CC 700 '97 & Uniden 520 / Hustler
służbowo Berlingo 1,9 D '00 & TTI 880 / Hustler
Jacek
2007-12-11 15:26:34 UTC
Gratulujê akumulatora o pojemno¶ci 0,4 Ah
Jacek
GIZMO
2007-12-11 22:14:47 UTC
ok czyli wniosek taki ze jednak musze se sam rozkrecic i zobaczyc wymiar w
pikaczento

dzieki :)

p.s. co do koloru to byl by to oczywiscie bialy a nie jakies tam
niebieskie...