mata wygluszajaca pod maska silnika...
Krystian
2007-03-16 18:44:25 UTC
witam, czy moze mi ktos z Was dac jakis namiar na sklep internetowy gdzie
kupie 'mate wygluszajaca pod maske silnika' fiat punto 2 2000r ??
<Polsar>
2007-03-16 21:41:42 UTC
Post by Krystian
witam, czy moze mi ktos z Was dac jakis namiar na sklep internetowy gdzie
kupie 'mate wygluszajaca pod maske silnika' fiat punto 2 2000r ??
A nie lepiej w serwisie ? Ja tak sobie kupi³em do Sejka - okaza³o siê ¿e
taniej wysz³o ni¿ na Allledrogo.pl !
Do tego idzie od cholery takich spinek tapicerskich - i tu warto poszukaæ
gdzie¶ zamiennikow - bo w serwisie bedzie drogo.
Ja niestety sie lekko zfrajerzy³em i za obie te czê¶ci zap³aci³em ok 60-70
z³ (dok³adnie nie pamiêtam)

pzdrw

Pawe³