Wkłady termostatu w Sienie 1.4
lotnik
2007-02-11 10:34:12 UTC

zimno na dworze, mróz a tutaj silniczek mi siê co¶ s³abo nagrzewa :-(. Po
przejechaniu ok 1,5 kilometra gruby w±¿ id±cy do zbiorniczka ju¿ jest
ciep³awy, wiêc pewnie pad³ termostat.
Wiem ze s± same wk³ady termostatu, ale czy kto¶ to ju¿ wymienia³?Przy
wymianie ca³ego termostatu trzeba go zdemontowaæ i spu¶ciæ p³yn , a jak to
jest przy wk³adzie? Bêdê wdziêczny za sugestie, bo nie wiem czy daæ zarobiæ
mechanikowi czy zrobiæ to samamemu.
Adam
2007-02-11 20:22:24 UTC
Siena 1,6 wymienilem wklad w zeszlym tygodniu troche roboty w moim modelu z
wymian± ale warto,szybciej sie nagrzewa,ciepelko w aucie.
Pozdrawiam
Hornet
2007-02-21 10:41:49 UTC
Post by lotnik
Witam,
zimno na dworze, mróz a tutaj silniczek mi się coś słabo nagrzewa :-(. Po
przejechaniu ok 1,5 kilometra gruby wąż idący do zbiorniczka już jest
ciepławy, więc pewnie padł termostat.
Wiem ze są same wkłady termostatu, ale czy ktoś to już wymieniał?Przy
wymianie całego termostatu trzeba go zdemontować i spuścić płyn , a jak to
jest przy wkładzie? Będę wdzięczny za sugestie, bo nie wiem czy dać zarobić
mechanikowi czy zrobić to samamemu.
spokojnie możesz założyć wkład, 15 min pracy, niewiele płynu tracisz,
pamiętaj o nowej uszczelce.
tom
lotnik
2007-02-25 20:03:21 UTC
Dziêki wszystkim za podpowiedzi.
Ju¿ po k³opocie, pracy na pó³ godzinki, teraz ciep³o w aucie. W warsztacie
chcieli za robocizne 70 z³ :-(.
Przynajmniej mam na piwo.