Silniczek regulacji swiatel CC
Piotr Szczepaniak
2007-11-28 18:39:55 UTC
nie moge nigdzie spotkac orginalnych silniczkow do CC za to sa do SC. Czy
beda pasowac bo slyszalem sprzeczne opinie a te od SC sa latwiej dostepne.

Pzdr Piotrek
Jacek
2007-11-29 05:17:26 UTC
"Orginalnych" to chyba nigdzie nie dostaniesz.
Musia³by¶ szukaæ oryginalnych.
Jacek
PS
z tego, co wiem, to CC nie ma silniczków tylko hydrauliczne korektory
Piotr Szczepaniak