dysza odmy
zdzislaw
2008-08-09 21:51:39 UTC

Kto mi wyt³umaczy do czego s³u¿y dysza i siateczka w odmie CC700 i jakie
mog± byæ konsekwencje ich usuniêcia.
W okresie niskich temperatur pod korkiem wlewu paliwa tworzy siê taka brudno
¿ó³ta bryja.Kombinujê ¿e mo¿e usuniêcie w/w elementów by co¶ pomog³o.
adamo
2008-08-10 07:41:12 UTC
Post by zdzislaw
[...]
Mozesz wywalic, nie spotkalem sie z negatwynymi skutkami tego zabiegu ;p