Brak ogrzewania w Palio Weekend - nagrzewnica?
Parafotek
2007-10-08 08:36:01 UTC
wczoraj stwierdzilem z lekkim niepokojem, ze wcielo mi gdzies ogrzewanie
:( Lama jestem, wiec pierwsze co mi przyszlo do glowy to haslo nagrzewnica.
Czy dobrze kombinuje, jesli tak, to czy to da sie zrobic samemu? I jeszcze
jedno - czy mozliwe, ze to jakas inna przyczyna, mniej grozna, np. nie
laczenie czegos itp. W lipcu byla robiona uszczelka pod glowica i wymieniana
chlodnica. Niestety, po tych woltach grzania nie sprawdzalem. Moze majstry
czegos nie podlaczyli albo podlaczyli zle? Jest jakis w miare prosty sposob
zeby to sprawdzic? Od czego zaczyna sie diagnozowanie problemu braku
ogrzewania? Wielkie dzieki za wszelkie info ;)
--
Pozdrawiam serdecznie
Parafotek

"Dobrze jest ³±czyæ przyjemne z po¿ytecznym ... i dobrze jest mieæ odznakê."
Tomek
2007-10-08 08:40:31 UTC
Post by Parafotek
laczenie czegos itp. W lipcu byla robiona uszczelka pod glowica i
wymieniana chlodnica. Niestety, po tych woltach grzania nie sprawdzalem.
Moze majstry
moze tylko zapowietrzony uklad? Odkrec odpowietrznik (jest w miejscu gdzie
rura przechodzi z komory silnika do wnetrza kabiny), oczywiscie przy
odkreconym korku na zbiorniczku wyrownawczym i ogrzewaniu na max. Bardziej
jednak obstawiam na uszkodzony zaworek, ktorym sterujesz wlaczajac
ogrzewanie. Niestety moze byc ciezko z dostepem, na szczescie nigdy nie
musialem tam grzebac :)
Tomek
Czarek Daniluk
2007-10-08 18:40:56 UTC
Post by Tomek
Post by Parafotek
[...]
A tam jest sterowanie zaworem ?? nie ma przesłony zmieniającej kierunek
skąd jest brane powietrze ??

Pozdro !!
Tomek
2007-10-09 06:00:26 UTC
A tam jest sterowanie zaworem ?? nie ma przes³ony zmieniaj±cej kierunek
sk±d jest brane powietrze ??
tak, jest zaworek :)
Tomek
WaterMAn
2007-10-09 10:19:58 UTC
Post by Tomek
A tam jest sterowanie zaworem ?? nie ma przes³ony zmieniaj±cej kierunek
sk±d jest brane powietrze ??
tak, jest zaworek :)
--
Tomek
Stawiam na termostat

Mialem podobny efekt ale zim± brrrrr......

www.acala.pl
Parafotek
2007-10-24 14:01:37 UTC
Post by m
Standardem w Polio jest u³amany króciec ga³ki sterowania temperatur± !
Krociec nie, ale blisko :) Spadla linka. Nawet sam sobie poradzilem i duzo
czasu nie zajelo ;) Dzieki wszystkim za podpowiedzi!