Dzwi do fiata UNO rocznik 1998
NW.
2007-08-10 16:51:53 UTC
Witam.
Mam fiata uno 5 drzwiowego rocznik 1998 kolor bia³y. Poszukuje do niego
kompletu drzwi BEZ RDZY.
Musze wymienic bo w moim autku rdza prawie zjad³a mi wszystkie drzwi (wyrób
polskiego robotnika i inzyniera dla rodaków znad Wis³y). Zadne nie nadaj±
sie juz do blacharza.
Oczekuje konkretnych propozycji.
W³odek
***@astral.lodz.pl
Krzysiek_K.
2007-08-11 11:10:17 UTC
Post by NW.
Mam fiata uno 5 drzwiowego rocznik 1998 kolor bia³y. Poszukuje do niego
kompletu drzwi BEZ RDZY.
Musze wymienic bo w moim autku rdza prawie zjad³a mi wszystkie drzwi (wyrób
Pytanie do grupowiczów w w/w temacie:
mam dwa fiaciki, SC z 99r i CC z 96r,
w SC ostatnio dostawa³em siê do wnêtrza drzwi
bo wymienia³em si³owniki zamka centralnego,
w CC te¿ rok temu ¶ci±ga³em tapicerkê bo wymienia³em
uszczelkê przy podstawie szyby,
ani na zewn±trz, ani w ¶rodku drzwi, w ¿adnym z aut nie ma ani ¶ladu
korozji,
blacha jak nowa...
jak to mo¿liwe, ze w unie z 98 roku rdza zjadla wszystkie drzwi,
a w moich fiacikach nie ma sladu korozji ??
czy faktycznie garazowanie ma takie znaczenie ?
poniewaz moje fiaciki sa garazowane, CC od pocz±tku, SC 4 lata parkowa³ pod
chmurk±,
pozniej tez w garazu...
A moze uno mia³o szpachlowane wszystkie drzwi... ?
pzdr.
Krzysiek
Fishman
2007-08-11 13:18:21 UTC
ani na zewnątrz, ani w środku drzwi, w żadnym z aut nie ma ani śladu
korozji,
blacha jak nowa...
A moze uno miało szpachlowane wszystkie drzwi... ?
W Uno w drzwiach jest wada konstrukcyjna - woda z otworu odpływowego
leci bezpośrednio na rant zgrzanej blachy, gdzie zazwyczaj jest ona
pozbawiona warstwy zabezpieczającej. Przy naszych zimach i soli na
drodze, z drzwi niekonserwowanego Uno dobiegają zazwyczaj dźwięki
mlaskania, gdy rdza wpieprza je od dołu ;)

Fishman
Danny
2007-08-11 14:36:23 UTC
Post by Krzysiek_K.
mam dwa fiaciki, SC z 99r i CC z 96r,
A moze uno miało szpachlowane wszystkie drzwi... ?
widzisz - CC/SC mają ocynkowane blachy, Uno miało ocynk dopóki było robione
we Włoszech (do 95 roku). Jak przenieśli produkcję do Polski przestali
cynkować blachy. Stąd można znaleźć Uno np 1993 w lepszym stanie niż Uno
1998.
Daniel
Brava 80 SX P.M.S./BBM Klub Edition/ Uno Klub Polska
Cobra 19DX IV + Sirtel Gamma
Łukasz
2007-08-14 07:22:43 UTC
Post by Danny
[...]
Ja mam właśnie Uno z 1993 i parę lat temu musiałem robić drzwi bo rdzewiały w
typowych dla Uno miejscach ...