Światła w Punto II FL
Lukasz, sq2dyl
2007-04-30 08:50:44 UTC

Od kilku tygodni mam Punto II FL 1.2 8V.
Zastanawiam się czy to jest normalny objaw, że po wyłączeniu zapłonu
gasną wszystkie światła. Nie można zostawić auta na pozycyjnych i nie
działa stop.
Czy jest jakiś "magiczny" przełącznik tak jak np. w Skodzie Roomster, że
po włączeniu zapłonu włączają się światła mijania, ale w każdym momencie
mogę uruchomić pozycyjne nie zależnie od zapłonu/kluczyka/itp.?

Przyznam szczerze, że jest to troszkę denerwujące i w pewnych sytuacjach
niebezpieczne pozostawienie auta bez oświetlenie (nie liczę awaryjnych).
--
Pozdrowionka
Łukasz
Punto II FL 2003 1.2 8V
Danny
2007-04-30 09:08:38 UTC
Post by Lukasz, sq2dyl
Witam,
[...]
normalne dla fiatów - żeby włączyć pozycyjne przy wyłączonym zapłonie
przyciśnij czarny plastik na stacyjce i przekręć kluczyk w odwrotną stronę
niż normalnie nim kręcisz - wtedy zapalą się pozycyjne a ty będziesz mógł
wyciągnąć kluczyk
Danny
Brava 80 SX P.M.S./BBM Klub Edition
Cobra 19DX IV + Sirtel Gamma
Lukasz, sq2dyl
2007-04-30 09:26:11 UTC
Danny wrote:

Hej,
Post by Danny
[...]
Uff, a już myślałem, że nie da się tego przejść. Dziękuje za wskazówkę -
dzisiaj sprawdzę czy zadziała ;-)
--
Pozdrowionka
Łukasz
Punto II FL 2003 1.2 8V
STranger
2007-04-30 11:00:30 UTC
Post by Lukasz, sq2dyl
Hej,
Post by Danny
[...]
skoro w instrukcji obslugi tego auta tak to opisują to na pewno zadziała
:)
hint - delikatnie i z wyczuciem - nie na siłę bo przekręcisz stacyjkę, też
mam ten sam model fiata i bardzo ciężko chodzi mi stacyjka w drugą stronę,
więc nie nadużywam tej funkcji bo boję się coś uszkodzić.

STranger
Lukasz, sq2dyl
2007-04-30 13:45:32 UTC
STranger wrote:

Hej!
skoro w instrukcji obslugi tego auta tak to opisują to na pewno zadziała :)
Czekam na instrukcję od poprzedniego właściciela i dlatego część rzeczy
dopiero rozpracowuje :)
--
Pozdrowionka
Łukasz
Punto II FL 2003 1.2 8V
JanuSz
2007-04-30 20:47:20 UTC
Post by Danny
Post by Lukasz, sq2dyl
Witam,
[...]
Przycisk jest srebrny we fiacie punto.

Post by Danny
niż normalnie nim kręcisz - wtedy zapalą się pozycyjne a ty będziesz mógł
wyciągnąć kluczyk
Polacy nie cierpią czytać instrukcji obsługi, a potem piszą głupoty na
grupy dyskusyjne.
JanuSz
2007-04-30 20:50:00 UTC
Post by JanuSz
Polacy nie cierpią czytać instrukcji obsługi, a potem piszą głupoty na
grupy dyskusyjne.
Przepraszam, reszta wątku mi się schowała. Mogę za to podesłać co nieco
na temat punto IIFL. Mam trochę dokumentacji.
Lukasz, sq2dyl
2007-05-01 12:48:28 UTC
JanuSz wrote:

Hej,
Post by JanuSz
Przepraszam, reszta wątku mi się schowała. Mogę za to podesłać co nieco
na temat punto IIFL. Mam trochę dokumentacji.
To ja bardzo chętnie. Poproszę :)
--
Pozdrowionka
Łukasz
Punto II FL 2003 1.2 8V
Danny
2007-05-01 10:07:52 UTC
Post by JanuSz
Polacy nie cierpią czytać instrukcji obsługi, a potem piszą głupoty na
grupy dyskusyjne.
a czemu to do mnie piszesz?
Cobra 19DX IV + Sirtel Gamma
Lukasz, sq2dyl
2007-05-01 12:49:39 UTC
Post by Danny
Post by JanuSz
Polacy nie cierpią czytać instrukcji obsługi, a potem piszą głupoty na
grupy dyskusyjne.
a czemu to do mnie piszesz?
To raczej tyczyło się mnie. Ale poważnie nie mam jeszcze instrukcji i
czekam na nią z utęsknieniem :)
--
Pozdrowionka
Łukasz
Punto II FL 2003 1.2 8V
JanuSz
2007-05-01 14:15:27 UTC
Post by Danny
Post by JanuSz
Polacy nie cierpią czytać instrukcji obsługi, a potem piszą głupoty na
grupy dyskusyjne.
a czemu to do mnie piszesz?
Napisałem pod Twoim postem, bo miał to być dalszy ciąg Twojej
wypowiedzi, będący komentarzem do autora wątku.