Licznik z obrotomierzem
gmpl
2008-10-06 10:26:07 UTC
Witam, mam pytanko próbowa³ kto¶ z kolegów zak³adaæ licznik od CC 1100 z
obrotomierzem do CC 700? Chcia³bym siê poradziæ jak wygl±da sprawa z
okablowaniem, planujê taka zamianê ale nie wiem czy warto siê w to bawiæ.
Pozdrawiam.
Dr.Endriu
2008-10-06 17:55:37 UTC
Post by gmpl
[...]
1100 ma cztery cylindry, a 700 ma 2. Nie wiem tak do koñca jak to wyjdzie,
ale bardzo mocno podejrzewam ¿e normalnie zadzia³a, ale bêdzie wskazywa³ dwa
razy wiêcej (lub dwa razy mniej) obrotów.

Ja sobie kupi³em taki uniwersalny na Allegro (dla celów diagnostycznych) na
2,3,4,6,8 cylindrów. Schemat po³±czeñ dla ka¿dej ilo¶ci cylindrów jest taki
sam, z tym ¿e z ty³u obrotomierza jest wajcha, któr± odpowiednio nastawiasz
w zale¿no¶ci od silniika n-cylindrowego.

Dr.Endriu
Jacek Sowiñski
2008-10-06 19:43:15 UTC
Post by gmpl
[...]
bedziesz musia³ przeskalowaæ obrotomierz,
i wymieniæ czujnik temperatury na taki od cc900-1100.
Czujnik na szrocie kosztuje 20z³, a potrzebny jest, bo seryjnie cc700 ma
czujnik 0-1 a nie liniowy.
--
Stoout
prywatnie CC 700 '97 & Uniden 520 / Hustler
s³u¿bowo Berlingo 1.9 D '00 & TTI 880 / Hustler
gmpl
2008-10-07 17:45:51 UTC
Post by gmpl
[...]
Dziêki serdeczne za porady, wychodzi na to, ¿e du¿o taniej bêdzie kupiæ
osobny obrotomierz. Pozdrawiam.