Gasnący silnik
Kalafior
2009-09-16 08:27:56 UTC
Uruchamiam rano, moj± marychê wszystko jest cacy, 1800obr motor pracuje tak
jak nale¿y. Podje¿d¿am 100-200 metrów gaszê silnik i co siê dzieje odpalam i
za ka¿dym razem ga¶nie kiedy zdejmê nogê z gazu nie ma wolnych obrotów do
momentu nagrzania siê. W momencie kiedy zapalam po nocy i jade nie gasz±c go
usterka nie wystêpuje. Pytanie czy czujnik temtearury wody czy powietrza?
tnijto
2009-09-16 13:25:40 UTC
Uruchamiam rano, moją marychę wszystko jest cacy, 1800obr motor pracuje tak
jak należy. Podjeżdżam 100-200 metrów gaszę silnik i co się dzieje odpalam i
za każdym razem gaśnie kiedy zdejmę nogę z gazu nie ma wolnych obrotów do
momentu nagrzania się. W momencie kiedy zapalam po nocy i jade nie gasząc go
usterka nie występuje. Pytanie czy czujnik temtearury wody czy powietrza?
Czujnik temperatury płynu chłodniczego.
krzysiek82
ici
2009-10-10 20:48:37 UTC
[...]
Ja stawiam na silnik krokowy. Pewnie zapaskudzony i staje dęba.
Ktoś kiedyś pisał, że moczył w nitro na noc i odpuściło, tzn. zlazło to
świństwo.
Przed montażem warto go nasmarować po tym nitro?
Te styki od silniczka tez są ważne.

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4496 (20091010) __________

2009-10-11 11:59:04 UTC
[...]
Z tego co pamiętam, kiedyś skruszały mi gumowe rureczki pod kolektorem
ssącym.
Jak je ruszyłem to pękały jak szkło w palcach.
Sprawdź rurki podciśnienia.

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4496 (20091010) __________

Kalafior
2009-10-12 11:56:36 UTC
To mam posprawdzane wsio jest ok. Pod³±cza³em examiner i wysz³ed³ czujnik
temperatury powietrza.