alfa 147, 1.9JTD?
Wujek Dobra Rada z kraju Rad
2007-10-28 12:58:13 UTC
ma kto¶ takie urz±dzenie (Alfa 147),
albo taki silnik (1.9 JTD) ?

rozmiary, pojemnosc, wzornictwo s± dla mnie odpowiednie.
Wujek Dobra Rada z kraju Rad
2007-10-28 12:58:58 UTC
w w/w zgubi³em:

warto sie tym interesowaæ?
na co zwracaæ uwagê?
Klaudiusz "gALL"
2007-11-01 17:48:55 UTC
Post by Wujek Dobra Rada z kraju Rad
ma kto¶ takie urz±dzenie (Alfa 147),
albo taki silnik (1.9 JTD) ?
rozmiary, pojemnosc, wzornictwo s± dla mnie odpowiednie.
Wloska tandeta. Nie warto nawet za tym splunac. ;P

gALL
--
"Po co mi mozg? Mam cyfrowke!"
www.fotogalleria.info
Robert Zem³a
2007-11-01 22:46:41 UTC
Post by Klaudiusz "gALL"
Wloska tandeta. Nie warto nawet za tym splunac. ;P
Miales? Jezdziles? Czy tylko tak powtarzasz to co znajomy znajomego mial i
powiedzial? Jezdze 156 1.9JTD i stwierdzam ze kolejnym autem jakie kupie
bedzie Alfa 159. Ale Ty zawsze masz wybor: mozesz kupic Opla gdzie normalna
rzecza po 8 latach jest rdza lub jedynego slusznego Volswagena ktorego za te
pieniadze kupisz z gorszym wyposazeniem, sporo starszego i nieco zacofanego
technologicznie. Jedyne do czego mozna sie przyczepic w przypadku Alfy to do
(jak na ironie) wielowachaczowego zawieszenia, ktore za cene komfortu wymaga
czestszych napraw. Silniki JTD: common-rail(W alfie od 1998, w ktorym roku
Niemcy je wkladali?) - umnie 115 koni bardzo przyzwoicie sobie radzi -
katalog mowi ze ma 10.3 do 100km/h, pali w zakorkowanym miescie 8l/100.

pozdrawiam
Klaudiusz "gALL"
2007-11-03 11:57:19 UTC
Post by Robert Zem³a
Post by Klaudiusz "gALL"
[...]
Jak to milo, ze dales sie podpuscic :) nie zauwazyles na koncu mojej
wypowiedzi (;P).

Mam juz druga AR 156 1.8 TS.

Zapraszam na forum alfy na Gazeta.pl.

gALL