wyciek oleju z CC700
Kosa@neostrada.pl
2009-04-09 16:41:08 UTC
Mo¿e kto¶ ma pomys³ jak zlokalizowaæ wyciek oleju z silnika CC700 , jest
nieduzy ale pochlapany jest korpus silnika od wiechrzu. nawet jest
pochlapany t³umnik powietrza ten pod filtrem powietrza i trudno to ustaliæ
sk±d mo¿e byæ wyciek
Jacek Sowiñski
2009-04-09 18:09:16 UTC
Post by ***@neostrada.pl
[...]
tez szukam tego wycieku u siebie. Uszczelni³em juz pompe paliwa, ale znów
mam ka³u¿e na silniku.
Chyba wytre ca³y silnik do sucha i w mo¿³iwe miejsca nawtykam rêczników
papierowych, zobacze sk±d chlapie.
--
Stoout
prywatnie CC 700 '97 & Uniden 520 / Hustler
s³u¿bowo Berlingo 1.6 HDI '08 & Alan28 / ML145
Kosa@neostrada.pl
Jacek Sowiñski
2009-04-09 21:26:12 UTC
Post by ***@neostrada.pl
s±dze, ¿e mo¿e to jest wyciek spod rozrz±du, ko³o pasowe podrzuca do góry
a w czasie jazdy wpadaj±ce powietrze znosi na silnik
w sumie rozrz±d robiono mi 1-2 miesi±ce temu, wczesniej silnik by³ bardziej
czysty.
Wytre, dokrêce pokrywe i zobaczymy
AKucharczyk
2009-04-10 08:01:04 UTC
Post by Jacek Sowiñski
w sumie rozrz±d robiono mi 1-2 miesi±ce temu, wczesniej silnik by³ bardziej
czysty.
To nic nie znaczy.
U mnie w³a¶nie po wymianie rozrz±du zaczê³o ciekn±c.
Niestety trzeba by³o ponownie zdejmowa zderzak itd.