Punto I S55 (1996 rocznik)
Plusek$
2007-04-13 07:28:03 UTC
Do wymiany mam tuleje wahacza tylnego w Fiecie Punto I -
za czê¶ci za¶piewali mi 160 z³ (zestaw naprawczy wahacza tylnego zawieszenia
za ka¿dy zestaw)
oraz 500 z³ za wymianê - to czy du¿o czy za ma³o ?

Miejsce: jeden z warsztatów w Szczecinie...
Dr.Endriu
2007-04-13 09:23:23 UTC
Post by Plusek$
[...]
Ja za dwa nowiutkie wahacze przednie do CC700 da³em 200 z³. i zrobi³em sobie
sam....

Zrobi± to za dniówkê, jak by siê dobrze sprê¿yæ... wiec 500 z³ na dzieñ,
chêtnie sam bym ci to wymieni³ gdyby¶ mieszka³ w okolicach Katowic :)

Dr.Endriu
nmp1(ma³pa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl
Dr.Endriu
2007-04-13 09:24:45 UTC
Post by Plusek$
[...]
Ze trzech takich klientów na miesi±c i do roboty bym nie musia³ chodziæ...:)

Dr.Endriu
nmp1(ma³pa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl
Michał Konieczny
2007-04-13 09:31:48 UTC
Post by Plusek$
Do wymiany mam tuleje wahacza tylnego w Fiecie Punto I -
za części zaśpiewali mi 160 zł (zestaw naprawczy wahacza tylnego zawieszenia
za każdy zestaw)
oraz 500 zł za wymianę - to czy dużo czy za mało ?
Zestaw naprawczy kupisz za około 70 zł za stronę.
Ja za robociznę w ubiegłym roku płaciłem po 250 za stronę, następnym
razem i tak będe sam dłubał.
Michau
Mateusz
2007-04-13 12:06:23 UTC
...dobry zestaw napraczy kupisz ju¿ z 49 z³, wiêc trochê przep³acasz
http://www.unto.pl/zestaw-naprawczy-wachacza-tylnego-punto-barchetta-p-26.html
Je¶li chodzi o wyminê to zale¿y w jakiej czê¶ci kraju mieszkasz
SandworM
2007-04-14 05:39:29 UTC
Post by Plusek$
[...]
Za zestawy straśnie dużo jakoś. Jeśli chodzi o wymianę, to jeśli nie
jesteś zupełnym lajkonikiem to zrobisz to sam. Jak nie to na pewno
pomoże Ci jakiś kolega, który co kolwiek potrafi. Oczywiście wszystko to
pod warunkiem, że masz dostępny kanał i szlifierkę ;).

pozdrawiam
SandworM