165x60 R14 w SC :D
Joe
2007-04-11 09:07:03 UTC
Witam!
Czy ktoś używał takich kół w Seicento?
Chcę takie kupić ale nie mam jak sprawdzić czy nie będą za duże.
Markus Sprungk
2007-04-11 17:23:54 UTC
Post by Joe
Witam!
Czy ktoś używał takich kół w Seicento?
Chcę takie kupić ale nie mam jak sprawdzić czy nie będą za duże.
Instrukcja obsługi wyraźnie definiuje jakich opon możesz używać

145/70R/13"
155/65R/13"
165/55R/13"
ICQ: 79050392 ***@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098
Czarek Daniluk
2007-04-11 17:32:21 UTC
Post by Joe
Witam!
Czy ktoś używał takich kół w Seicento?
Chcę takie kupić ale nie mam jak sprawdzić czy nie będą za duże.
Ja kiedyś używałem z tyłu 175/70R13 i weszły bez problemu :)
Jeździłem w 4 dorosłe osoby i nic nie obcierało :D

Pozdro !!
wade
2007-04-12 20:50:59 UTC
Ja kiedy¶ u¿ywa³em z ty³u 175/70R13 i wesz³y bez problemu :)
JeŒdzi³em w 4 doros³e osoby i nic nie obciera³o :D
Ja mam takie teraz z tylu.... :))
z tylu ok,z przodu zapomnij...chociaz jakby sie tu i owdzie nacielo i
podgielo...
:))
pzdr
wade
Scyzoryk
2007-04-13 07:14:06 UTC
Ja kiedy¶ u¿ywa³em z ty³u 175/70R13 i wesz³y bez problemu :)
JeŒdzi³em w 4 doros³e osoby i nic nie obciera³o :D
mam do sprzedania ladne oponki 155/80/13 tanutko.
--
Pozdr Scyzoryk

Siena HL 1,6 16v (LPG) P.M.S edition
+ Uniden 510 / AT1200
GSX 550
<Polsar>
2007-04-13 18:37:00 UTC
Post by Scyzoryk
mam do sprzedania ladne oponki 155/80/13 tanutko.
Pozdr Scyzoryk
Tak przez ciekawo¶æ - za ile , który rocznik ,ile przejechane ?

PS