jakie se auto strzelic ?|
mateusz skonieczny
2009-04-07 09:27:34 UTC
siemano ziomki :D jakie auto se kurcze mam kupic ? najlepiej co¶ z fiata do
2,5tys ;) to bedzie moja pierwsza furka
Szumik
2009-04-07 09:33:49 UTC
kup se ³ade
Grzenio
2009-04-07 09:53:05 UTC
Post by Szumik
kup se ³ade
lepiej dobre rolki akurat wystarczy... ;)
Jacek Sowiñski
2009-04-07 10:39:25 UTC
Post by mateusz skonieczny
siemano ziomki :D jakie auto se kurcze mam kupic ? najlepiej co¶ z fiata
do 2,5tys ;) to bedzie moja pierwsza furka
dozbieraj jeszcze drugie tyle, kup sobie pe³noletnie bmw i zmieñ grupe na
odpowiedni±

Jacek
kowtow
2009-04-07 11:44:27 UTC
Post by mateusz skonieczny
siemano ziomki :D jakie auto se kurcze mam kupic ? najlepiej co¶ z fiata do
2,5tys ;) to bedzie moja pierwsza furka
Za 2,5 ty¶ to na furkê nie starczy ale Na FURÊ
to i owszem ale niestety tylko na tak± 1 lub 2 konn±
no i tylko w OWSIE bo na disla trochê zabraknie
krzysiek82
2009-04-07 12:11:18 UTC
siemano ziomki :D jakie auto se kurcze mam kupic ? najlepiej coś z fiata
do
2,5tys ;) to bedzie moja pierwsza furka
Za 2,5 tyś to na furkę nie starczy ale Na FURĘ
to i owszem ale niestety tylko na taką 1 lub 2 konną
no i tylko w OWSIE bo na disla trochę zabraknie
Koleś sobie z Was jaja robi a Wy się nabieracie :d
krzysiek82
Grzenio
2009-04-07 13:26:14 UTC
Kole¶ sobie z Was jaja robi a Wy siê nabieracie :d
nie nabieramy, tylko dobrze sie bawimy :))

Jim-bim-ber
2009-04-07 21:09:51 UTC
siemano ziomki :D jakie auto se kurcze mam kupic ? najlepiej coś z fiata
do 2,5tys ;) to bedzie moja pierwsza furka
Joł kolo, zapodaj na dzielni za czym lokasz to ziomale ci coś na mieście
skroją :) se nawet kolor wybierzesz
Funaki
2009-04-16 12:07:15 UTC
siemano ziomki :D jakie auto se kurcze mam kupic ? najlepiej coś z fiata
do 2,5tys ;) to bedzie moja pierwsza furka
Citroena AX.
--
3M
Mruczek 1.9D GLX Break + mobil, y2k.