punto 1
goha
2007-04-02 18:10:17 UTC
Mam pytanie do szanownych grupowiczów.Mam punto 1 99 rok.Ostatnio
zaobserwowa³am ¿e jak tylko zahamujê z tylniej czê¶ci auta wydobywa siê
buczenie.Trwa przez jak±¶ sekundê i przestaje.Buczenie pojawia siê za ka¿dym
razem gdy staje.Na pocz±tku my¶la³am ¿e to pompa buczy bo mam za ma³o
paliwa[ pali³a mi siê rezerwa od jakiego¶ czasu].Zatankowa³am i niestety
dalej mi buczy.Proszê o podpowiedz co to mo¿e byæ i jakie mog± byæ koszty
naprawy takiej usterki.Dziêki.
ici
2007-04-03 09:46:07 UTC
Post by goha
[...]