Wyłączenie poduszki pasażera w Bravie
Lapiniak
2008-09-04 18:17:45 UTC
Czy ktoś trenował temat? Potrzebuje wozic dziacko na przednim
siedzeniu w Bravie w foteliku samochodowym. Nie wiem czy da sie
wylaczyc poduszke. Wylacznika jako takiego sie nie doszukalem.
Doradzcie cos prosze!

Piotrh
Danny
2008-09-05 07:01:57 UTC
Post by Lapiniak
Witam,
[...]
nie ma wyłącznika, chyba można odpiąć poduszkę i oszukać czujnik rezystorem
Daniel
Brava 80 SX P.M.S./BBM Klub Edition
President Wilson + Sirtel Gamma
Lapiniak
2008-09-05 08:05:17 UTC
Post by Danny
Post by Lapiniak
Witam,
[...]
Nie znalazłem więc pewnie nie ma :)
A jakieś szczegóły?

Piotr
ici
2008-09-05 18:11:30 UTC
Bo wy³±cznika nie ma i lepiej nie grzebaæ samemu.
Jak ju¿ Koniecznie!!! musisz dziecko z przodu woziæ, to przeprogamuj
centralkê Airbag w zak³adzie.
Jak nie chcesz fajerwerków to zrób to tam gdzie siê na tym znaj±.