Czy beda do Uno pasowaly felgi 13" z ET27 ?
HanS
2007-05-24 19:44:13 UTC
Witam...
Poprosze o wypowiedz ...
Pozdrawiam
Jan

----------------------
Uno 5D 1.4 i.e.S '97
Fishman
2007-05-25 15:37:13 UTC
Post by HanS
Witam...
Poprosze o wypowiedz ...
Z ET29 (od Poloneza) podeszły jak ulał, więc też powinny pasować.

Fishman

P.S. Nie zadaje się pytania w temacie.
Szczepan Majdañski
2007-05-26 15:25:33 UTC
jesli tylko rant [tak sie pisze?] na feldze bedzie zgodny z felga fiatowska
to tak;
mialem kiedys flegi od golfa i bmw3 i niestety nie pasowaly wlasnie przez
ten rant
HanS
2007-05-27 13:05:06 UTC
Post by Szczepan Majdañski
jesli tylko rant [tak sie pisze?] na feldze bedzie zgodny z felga
fiatowska to tak;
mialem kiedys flegi od golfa i bmw3 i niestety nie pasowaly wlasnie przez
ten rant
Witam
Nie wiem o jaki rant (pisownia poprawna) chodzi...
W³asnie felgi, ktore mam na oku (duze mam oczy, prawda?) sa od skody (maja
rozstaw 4x100mm) ale przy zastosowaniu plywajacych srub podobno beda
pasowaly takze to Fiatow (?)
Dlaczego przez ow rant nie pasowaly do Twojego bolida ?