zgniły zbiornik ??
alec
2007-03-10 22:26:17 UTC
CC900 - '98

Czy to mozliwe ¿e zbiornik mog³ przerdzewiec? Jako¶ oststnio ¶mierdzi paliwo
szczezegolnie po ostrej jeŒdzie..
JanuSz
2007-03-10 22:38:41 UTC
Post by alec
CC900 - '98
Czy to mozliwe że zbiornik mogł przerdzewiec? Jakoś oststnio śmierdzi paliwo
szczezegolnie po ostrej jeździe..
Tak, to dość częsta przypadłość SC.
Czarek Daniluk
2007-03-11 08:49:43 UTC
Post by JanuSz
Post by alec
CC900 - '98
Czy to mozliwe że zbiornik mogł przerdzewiec? Jakoś oststnio śmierdzi
paliwo szczezegolnie po ostrej jeździe..
Tak, to dość częsta przypadłość SC.
Puszcza na zgrzewie.
w moim byłum ujawniło się to po wyjeździe do Lwowa i po zrobieniu
jakichś 300-400km po ukraińskich drogach ROTFL :)
Jak wróciłem do PL to jechało się jak po stole :)

Pozdro !!
JanuSz
Czyli lekarstwem na polskie drogi są ukraińskie drogi? :)
Czarek Daniluk
2007-03-11 18:35:22 UTC
Post by JanuSz
Czyli lekarstwem na polskie drogi są ukraińskie drogi? :)
Jak najbardziej.

Pozdro !!
dexter
2007-03-11 14:24:06 UTC
Post by alec
CC900 - '98
Czy to mozliwe ¿e zbiornik mog³ przerdzewiec? Jako¶ oststnio ¶mierdzi paliwo
szczezegolnie po ostrej je¼dzie..
Tak, pisalem o tym w innym watku. Moim zdaniem - ukryta przez Fiat Auto
Poland seryjna usterka CC/ SC z 1998 roku (co najmniej). Powinni po
prostu oglosic wezwanie do naprawy posiadaczy aut, gdyz usterka zagraza
bezpieczenstwu; zdrowiu i zyciu podrozujacych.
Calkiem serio - moze zrobimy o to wiekszy halas? Mam jeszcze fakture na
400 PLN... :-(
Czarek Daniluk
2007-03-11 18:35:02 UTC
Post by dexter
[...]
Na giełdzie w Słomczynie cały bak z pompą paliwa kosztował coś około 100
zł ;)

Pozdro !!
JanuSz
2007-03-11 19:22:32 UTC
Z kradzionego auta?
Czarek Daniluk
2007-03-11 19:38:30 UTC
Post by JanuSz
Post by Czarek Daniluk
Na giełdzie w Słomczynie cały bak z pompą paliwa kosztował coś około
100 zł ;)
Z kradzionego auta?
Pewny jesteś ?? a może z rozbitego ??

Pozdro !!
JanuSz
2007-03-11 21:14:44 UTC
Post by Czarek Daniluk
Post by JanuSz
Post by Czarek Daniluk
Na giełdzie w Słomczynie cały bak z pompą paliwa kosztował coś około
100 zł ;)
Z kradzionego auta?
Pewny jesteś ?? a może z rozbitego ??
Gdybym był pewny, nie byłoby pytajnika.
Ale nie mam pewności, że z rozbitka.
c***@cdaniluk.com
2007-03-12 09:15:47 UTC
Post by JanuSz
Gdybym był pewny, nie byłoby pytajnika.
Ale nie mam pewności, że z rozbitka.
Pewności to nigdy nie ma.
Sc już dawno nie mam ;) Nie wiem co się z nim dzieje, tu gdzie go
sprzedałem to już dawno nie stoi pod kamienicą ;)
Więc nie powiem czy na ten przykład następny też się nie rozszczelnił
po jakimś czasie :D