SC - pedał gazu - kupić buty na obcasie?
Jerry
2007-09-16 18:42:35 UTC
Ostatnie je¿dze troche SC z fotrlikiem dziecka za sob±, w zwi±zku z tym mam
fotel przesuniêyt bardziej do prozdu ni¿ zwykle... Zawsze wqrza³ mnie
delikatny peda³ gazu, ale teraz stwiedzam, ze praktycznie nie da sie
jechaæ - po paru kilometrach napiernicza mnie stopa zgiêta bardzo do góry,
trzymana w tej pozycji bo na pedale gazu nie da siê oprzeæ.

Te¿ tak macie?

Jerry
Bartek_rzeszow
2007-09-16 20:25:13 UTC
Post by Jerry
Te¿ tak macie?
Przecie¿ to normalne, fotel ma regulacje aby ka¿dy móg³ ustawiæ siê tak,
¿eby mia³ wygodnie,
ja mam 180cm wzrostu i w Sejku muszê mieæ fotel odsuniêty na maxa, bo im
bardziej nogi s± zgiête,
tym bardziej stopa mêczy siê na peda³ach, dlatego traktuje to autko jako
2'osobowe,
a tylna kanapa tylko jako dodatkowy baga¿nik na zakupy ;)
Je¶li masz jeden fotelik to chyba lepszym rozwi±zaniem ni¿ buty na obcasie
bêdzie przeniesienie fotelika
za fotel pasa¿era, niech siê pasa¿er mêczy...

pzdr,
Bartek
Jerry
2007-09-16 20:39:30 UTC
Post by Bartek_rzeszow
Post by Jerry
[...]
Mam dwójke dzieci :-)
Ale ten peda³ wystarczy³oby jako¶ obni¿yæ/daæ twardsz± sprê¿yne i byloby
git. Nawet ¿ona mi mówi ¿e nie moze w p³askich butach jeŒdziæ tylko musi na
obcasie
Na szczê¶cie to tylko chwilowo - na codzieñ woze sie bardzo wygodnym
kanapowozem FSO 125p 86' ale poszed³ do konserwacji

Jerry
Piotrr
2007-09-16 20:42:56 UTC
jechać - po paru kilometrach napiernicza mnie stopa zgięta bardzo do góry,
trzymana w tej pozycji bo na pedale gazu nie da się oprzeć.
Też tak macie?
Też tak miałem.

Podłożyłem sobie 4 dywaniki i stopa jest bardziej normalnie.

Piotr
Day-Day Jones
2007-09-17 09:52:24 UTC
U¿ytkownik "Piotrr"
Post by Jerry
jechaæ - po paru kilometrach napiernicza mnie stopa zgiêta bardzo do
góry, trzymana w tej pozycji bo na pedale gazu nie da siê oprzeæ.
Te¿ tak macie?
Te¿ tak mia³em.
Pod³o¿y³em sobie 4 dywaniki i stopa jest bardziej normalnie.
ale sprzeg³o to chyba nie wciska sie wtedy do koñca...
karoleks
2007-09-17 18:57:09 UTC
A ja jak po pierwszych kilku km SC1.1 my¶la³em ¿e mi noga zdrentwia³a to
teraz je¿dze od 95 do 140 km/h i przy okolo 110-120 noga le¿y na pedale gazu
idealnie i na trasie nie wysiadaj±c 300 km nie czuje zmeczenia (mam ju¿ moim
sc z 2001 r przejechane 219 000 km).
pozdr
KS
Piotr
ikov
2007-09-17 06:42:04 UTC
Ostatnie jeżdze troche SC z fotrlikiem dziecka za sobą, w związku z tym mam
fotel przesunięyt bardziej do prozdu niż zwykle... Zawsze wqrzał mnie
delikatny pedał gazu, ale teraz stwiedzam, ze praktycznie nie da sie
jechać - po paru kilometrach napiernicza mnie stopa zgięta bardzo do góry,
trzymana w tej pozycji bo na pedale gazu nie da się oprzeć.
Też tak macie?
Ja mam SC od dwóch tygodni, 600km nim zrobione a na podeszwie buta
wyraźnie widać wytarte miejsce tam, gdzie naciska się pedał gazu. Chyba
mniej by mi się buty zużyły gdybym te km przeszedł na piechotę :)
Na szczęście nie jestem zbyt wysoki i noga opiera się w miarę wygodnie.
Pozdrawiam wszystkich i każdego z osobna za wyjątkiem WiecieKogo
<Polsar>
2007-09-17 19:18:53 UTC
Post by Jerry
Ostatnie je¿dze troche SC z fotrlikiem dziecka za sob±,
Te¿ tak macie?
Jerry
Te¿ tak mia³em - mam 182 cm wzrostu i ka¿d± d³u¿sz± trasê musia³em przerywaæ
co ok 80km bo nie sz³o wytrzymaæ - tak mnie noga w KOLANIE napiernicza³a. I
w zasadzie tylko do tego sie mog³em przyczepiæ w moim (obecnie juz nie)
Fiacie 600 50-th.
Poza tym to naprawdê fajny wozik - i nigdy nie zawiód³ mnie na trasie - a
mia³em ich 2 szt.
Pawe³