Chamulce cc700.
Endriu
2009-02-24 08:11:25 UTC
Zaczyna ¶wieciæ mi kontrolka od chamulców.

Stan p³ynu Ok, klocki, tarcze nowe wszystkie chamulce niedawno
odpowietrzonme (remontowa³em rêczny - który teraz jest jak brzytew) i przy
okazji podci±gn±³em wszystkie. We wszystkim juz grzeba³em ale w chamulcach
jeszcze nie.

Jakie¶ sugestie co siê najczê¶ciej pierdzieli - moze co¶ w pompie - je¿eli
taka istnieje?.
Endriu
Endriu
2009-02-24 08:12:04 UTC
Oczywi¶cie w tytule Hamulce mia³o byæ -sorki.
Endriu
Maciek
2009-02-24 10:42:15 UTC
Zaczyna świecić mi kontrolka od chamulców.
Stan płynu Ok, klocki, tarcze nowe wszystkie chamulce niedawno
odpowietrzonme (remontowałem ręczny - który teraz jest jak brzytew) i przy
okazji podciągnąłem wszystkie. We wszystkim juz grzebałem ale w chamulcach
jeszcze nie.
Jakieś sugestie co się najczęściej pierdzieli - moze coś w pompie - jeżeli
taka istnieje?.
Zakładam, że masz płyn w układzie? :-)
Ta kontrolka świeci tylko gdy masz zaciągnięty ręczny, albo jest niski
poziomu płynu hamulcowego. Naciśnij sobie gumkę na pokrywce pojemniczka
z płynem hamulcowym - kontrolka powinna się zapalić. Jeśli poziom płynu
jest dobry, a kontrolka świeci to przychodzą mi do głowy dwie rzeczy:
uszkodzenie czujnika zaciągnięcia hamulca ręcznego, albo tego od poziomu
płynu. Oba czujniki są chyba typu NC, więc wystarczy, że zaśniedzieją
ich styki i już kontrolka się świeci.
Maciek
Endriu
2009-02-24 17:32:35 UTC
Zak³adam, ¿e masz p³yn w uk³adzie? :-)
Ta kontrolka ¶wieci tylko gdy masz zaci±gniêty rêczny, albo jest niski
poziomu p³ynu hamulcowego. Naci¶nij sobie gumkê na pokrywce pojemniczka
z p³ynem hamulcowym - kontrolka powinna siê zapaliæ. Je¶li poziom p³ynu
uszkodzenie czujnika zaci±gniêcia hamulca rêcznego, albo tego od poziomu
p³ynu. Oba czujniki s± chyba typu NC, wiêc wystarczy, ¿e za¶niedziej±
ich styki i ju¿ kontrolka siê ¶wieci.
Chyba trafi³e¶ w sedno. Dziêki za info.
Endriu
Jacek Sowiñski
2009-02-24 21:58:36 UTC
Post by Endriu
[...]
jak robi³e¶ hamulce, w jakim stanie mia³e¶ cylinderki z ty³u? lubi±
popuszczaæ p³yn, przez co maleje skuteczno¶æ hamowania. A komplet
cylinderków to groszowa sprawa, warto wymieniæ profilaktycznie ;)
--
Stoout
prywatnie CC 700 '97 & Uniden 520 / Hustler
s³u¿bowo Berlingo 1.6 HDI '08 & Alan28 / ML145
Endriu
2009-02-25 09:48:22 UTC
Post by Jacek Sowiñski
jak robi³e¶ hamulce, w jakim stanie mia³e¶ cylinderki z ty³u? lubi±
popuszczaæ p³yn, przez co maleje skuteczno¶æ hamowania. A komplet
cylinderków to groszowa sprawa, warto wymieniæ profilaktycznie ;)
Obydwa cylinderki wymienione + bêbny + szczêki....
Endriu