wahacz tył
Kalafior
2009-06-03 10:20:13 UTC
gdzie najtanjej mozna naprawiæ tylny wahacz?
krzysiek82
2009-06-03 10:36:38 UTC
gdzie najtanjej mozna naprawić tylny wahacz?
Nie piszesz o jakim aucie mowa nic nie piszesz, więc czego oczekujesz,
że tu siedzą wróżki i wszystko wiedzą :)?
krzysiek82
Endriu
2009-06-03 11:21:49 UTC
Post by Kalafior
gdzie najtanjej mozna naprawiæ tylny wahacz?
U siebie w gara¿u.
Endriu
http://drendriu.ovh.org/
Kalafior
2009-06-03 11:35:56 UTC
M±drala
http://drendriu.ovh.org/
Kalafior
2009-06-03 11:37:54 UTC
Skoro naprawiæ to znaczy ¿e tylko w kilku modelach fiata regeneruje siê
wahacze palio punto I marea brawo-brawa itp... Konkretnie chodzi mi o maree
maanj
2009-06-04 07:07:55 UTC
Post by Kalafior
gdzie najtanjej mozna naprawiæ tylny wahacz?
a co pad³o tuleje wybite?

kup na allegro zestaw naprawczy x 2 sztuki
i najtaniej samemu

Pozdrawiam
Kalafior