chcę kupić auto
identyfikator: 20040501
2008-09-17 17:06:42 UTC
siema, chcę kupić fiata secento, na co zwrócić
szczególną uwagę w tym aucie? co się najczęściej psuje?
identyfikator: 20040501
2008-09-18 14:41:30 UTC
to inaczej ile tyś. km wytrzymuje łańcuszek rozrządu w
SC900?
Jacek
2008-09-18 15:09:49 UTC
zapytaj na pl.misc.samochody tam jest znacznie większy ruch, niż tu
Jacek
Lukas_Rzeszow
2008-09-19 04:57:55 UTC
Ten wpis może być nieodpowiedni. Kliknij, aby go wyświetlić.
cocteau
2008-10-22 22:34:52 UTC
to inaczej ile tyś. km wytrzymuje łańcuszek rozrządu w SC900?
odnośnie usterek, inny Grupowicz już się wypowiedział, co moge potwierdzić z
własnego doświadczenia,
- gnijący zbiornik - podobno tylko w jednym roczniku (98 ?), moje dwa z 99
roku napewno nie gniją,
Potwierdzam - rocznik 1998...
- tylna wycieraczka - kwestia używania i konserwacji, często uzywana i
minimalnie zakonserwowana nie zapieka się w tulejce,
Raczej na pewno przestanie chodzic, nowa od 200 do 400 PLN, ale za 100 w
niektorych ASO mozna znalezc "speca", ktory rozlozy, nasmaruje i bedzie
smigac az milo

:-)
Piotrr
2008-09-18 23:13:08 UTC
siema, chcê kupiæ fiata secento, na co zwróciæ szczególn± uwagê w tym
aucie? co siê najczê¶ciej psuje?
To co siê czyta i z autopsji:
- piszcz±ce hamulce
- blokuj±cy sie rêczny hamulec
- hydrauliczny regulator ustawiania wysoko¶ci ¶wiate³
- tylna wycieraczka
- blokuj±ce siê pasy bezpieczeñstwa
- wydech
- gnij±cy zbiornik paliwa
- pompka spryskiwacza
- "klekocz±ce" przednie zawieszenie
- przeciekaj±ce os³ony przegubów
- s³aby akumulator
- "æwierkaj±ca" linka prêdko¶ciomierza
- niedomykaj±cy siê termostat
--
Piotr
SC 1,1 black
Ma³e jest piêkne
ikov
2008-09-19 13:31:01 UTC
siema, chcę kupić fiata secento, na co zwrócić szczególną uwagę w tym
aucie? co się najczęściej psuje?
SC S 1.1 z 1999r.
- piszczące hamulce
tak
- blokujący sie ręczny hamulec
tak
- hydrauliczny regulator ustawiania wysokości świateł
mam elektryka, działa :)
- tylna wycieraczka
używana i konserwowana działa
- blokujące się pasy bezpieczeństwa
jest ok
- wydech
ok
- gnijący zbiornik paliwa
tak, trzeba było wymienić
- pompka spryskiwacza
jest ok
- "klekoczące" przednie zawieszenie
jest ok
- przeciekające osłony przegubów
jest ok
- słaby akumulator
raczej kwestia alternatora, ale aku w takim samochodzie jest niewielki
- "ćwierkająca" linka prędkościomierza
tak, ale tylko czasami
- niedomykający się termostat
jest ok
ici
2008-09-19 22:27:08 UTC
Post by Piotrr
[...]
Nadal ciê to srajcento interesuje?
Bo mnie by przesz³o.
Piotrr
2008-09-20 15:33:05 UTC
Post by Piotrr
[...]
Nie wiem do kogo pytanie, ale spróbujê
odpowiedzieæ: jak najbardziej

Wymienione usterki s± sumaryczne i trzeba mieæ
pecha ¿eby wyst±pi³y w jednym egzemplarzu
Ponadto z hamulcami mo¿na sobie poradziæ za niewielkie
pieni±dze wystarczy raz do roku do nich zajrzeæ albo zainwestowaæ
w dobry zestaw. Inne rzeczy to drobne sprawy w porównaniu do m.in.:
- pal±cych siê i strzelaj±cych poduszkami Pugów
- rdzewiej±cych Opeli
- ciekn±cych i pêkaj±cych Tojot

Nawet Millennium Falcon siê psuje :)
--
Piotr
SC 1,1 black
Ma³e jest piêkne
c_square
2008-09-30 06:35:42 UTC
- piszczące hamulce
Nie zauważyłem, tylne miałem zapieczone, ale to wina poprzedniego
właściciela, po wymianie działa bezproblemowo
- hydrauliczny regulator ustawiania wysokości świateł
Podobno wytrzymuje 2-3 lata. Ale jak się ustawi na stałą
wysokość i jeździ zawsze z takim samym obciążeniem
to jakoś sie przeżyje.
- tylna wycieraczka
Silniczek może się zaciąć, ja wymieniłem bo nie chciało
mi się naprawiać
- blokujące się pasy bezpieczeństwa
działają idealnie
- wydech
3 lata i nie jest źle. Wymienię dopiero za rok.
- gnijący zbiornik paliwa
Mam z 2001 i też mi się trafił. Od wymiany bezproblemowo.
- pompka spryskiwacza
- "klekoczące" przednie zawieszenie
- blokujący sie ręczny hamulec
- przeciekające osłony przegubów
- słaby akumulator
- niedomykający się termostat
Nie miałem z tym żadnych problemów
- "ćwierkająca" linka prędkościomierza
Czasem na autostradzie przy >110km/h, wolniej
to nic nie słyszę. Ale to tylko na parę chwil.

Z innych rzeczy to mogę dorzucić drobnostki:
- trzęsące się lusterko wsteczne (przy większych prędkościach,
wystarczy je obciążyć)
- odkręcająca się 1 śrubka z szyn siedzenia - mocno dokręcić i po
sprawie,
- czasem padnie jakaś żarówka - głównie oświetlenie tablicy rej.,
podświetlenie konsoli - szybko i tanio, to tylko żarówki.

Ogólnie autko fajne, mało pali (na trasie), dużo nie zajmuje.
Dla dojazdów do pracy albo jako pierwsze auto albo dla 1-2 osób
wystarczy w zupełności.

Miro
cocteau
2008-10-22 22:37:56 UTC
siema, chcę kupić fiata secento, na co zwrócić szczególną uwagę w tym
aucie? co się najczęściej psuje?
SC 900 to auto dla dziwakow. Ponadprzecietna usterkowosc, ale relatywnie
niskie koszty uzytkowania i.. ten silnik... Ma klimat.
Co nie?

:-)