Wycieraczki w Punto - jak zdemontowaC?
Marcin Kiciński
2007-03-31 19:06:22 UTC
potrzebuję wyciągnąć z Punto II cały napęd wycieraczek przednich, żeby w
końcu raz porządnie naprawić te wychodzące z silniczka ramiona spadające
z gałek, które jakiś idiota skierował w dół zamiast do góry (tego na
pewno nie projektował inżynier tylko księgowy).

Pytanie brzmi jak zdemontować plastik z podszybia i wyciągnąć
wycieraczki, żeby przy okazji nie narobić większych szkód?

Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam
--
Marcin Kicinski
Punto II 3D ELX
jarek d.
2007-04-02 06:20:51 UTC
Post by Marcin Kiciński
Witam,
[...]
Nie demontuj. Miałem to samo.
Porada uzyskana na tut. grupie:
Kup podkładki samokontrujące (takie z kolcami do wewnątrz) i wciśnij od dołu
na te trzpienie, na których są zamocowane gałki.

pozdr.
jarek d.
wchpikus
2007-04-02 06:26:53 UTC
Witam!
Nie demontuj. Mia³em to samo.
Kup podk³adki samokontruj±ce (takie z kolcami do wewn±trz) i wci¶nij od
do³u na te trzpienie, na których s± zamocowane ga³ki.
Dokladnie, sam na to wpadlem:)
Trzyma juz pol roku, nie ma ochoty spasc.:)
Pozdrawiam
jarek d.
2007-04-02 07:13:10 UTC
Post by wchpikus
Witam!
Post by jarek d.
Nie demontuj. Miałem to samo.
[...]
Nie roszczę sobie praw autorskich ;-)
Chyba od Ciebie dostałem ten patent.

pozdr.
jarek d.
wchpikus
2007-04-02 09:12:53 UTC
Witam!
Nie roszczê sobie praw autorskich ;-)
Chyba od Ciebie dosta³em ten patent.
A ja sie nie obrazam, fajnie ze komus sie przydal taki "patent".
WCHPikus
jarek d.

jarek d.
Marcin Kiciński
2007-04-02 18:19:53 UTC
Post by jarek d.
Nie demontuj. Miałem to samo.
Kup podkładki samokontrujące (takie z kolcami do wewnątrz) i wciśnij od
dołu na te trzpienie, na których są zamocowane gałki.
To brzmi rozsądnie :) Ja wykombinowałem takie zaciski z blachy
miedzianej, myślałem też o przewierceniu gałek i włożeniu w nie
zawleczek (to chyba był jeden ze sposobów opisywanych na grupie), ale te
metody wymagają demontażu wycieraczek. Na podkładki nie wpadłem, ale
spróbuję, bo to nic nie kosztuje i wydaje się proste. W sumie zwykły
drut, którym kiedyś w nagłej potrzebie "naprawiłem" te wycieraczki też
się sprawdza, ale boję się że puści w najmniej oczekiwanym momencie ;)

Dziękuję i pozdrawiam
--
Marcin Kicinski
Punto II 3D ELX