BRAVO 1.4 12V - rozgrzany nie chce odpalić
Marcin
2007-06-16 16:18:12 UTC
Mam awarię, może ktoś się z czymś takim spotkał i wie co szwankuje.
Mam Bravo 1.4 z 1996. Kiedy silnik się rozgrzeje i go wyłączę, do 5-10
minut po wyłączeniu jeszcze odpali, potem muszę czekać aż prawie całkiem
wystygnie, bo rozrusznik kręci, ale nie odpala. Co dziwne, na "popych"
łapie od razu. :D
--
marcin

Day, ut ia pobrusa, a ti poziwai.
Maciek Sobczyk
2007-06-17 21:35:20 UTC
Post by Marcin
Witam,
[...]
Pogmeraj przy czujnikach w okolicach wtrysku paliwa - czy któryś nie
jest odłączony. Mi onegdaj pękła kostka jednego czujnika, czujnik się
odłączył i miałem dokładnie to samo co Ty.

Ewentualnie zrąbany czujnik obrotów wału.

Pozdrawiam
Maciek
--
Kochana Mary!
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
A.T.Tappman, kapelan Armii Stanów Zjednoczonych
Huncwot
2007-06-18 08:16:10 UTC
Post by Marcin
Witam,
[...]
Miałem podobnie, tylko że objaw był taki że po zagrzaniu rozrusznik
słabiej kręcił i samochód nie palił. Okazało się że do wymiany były
tuleje na rozruszniku.

pozdrawiam,
huncwot
ici
2007-06-18 21:23:16 UTC
Mia³em podobnie, tylko ¿e objaw by³ taki ¿e po zagrzaniu rozrusznik
s³abiej krêci³ i samochód nie pali³. Okaza³o siê ¿e do wymiany by³y
tuleje na rozruszniku.
Pod³±cz woltomierz do rozruchu ciep³ego i zimnego to siê przekonasz co z
rozrusznkiem?
£atwo, prosto i dla kieszeni przyjemnie.

ici
Marcin
2007-06-18 22:11:52 UTC
Post by Marcin
Witam,
[...]
Powiedzieli mi, ze silnik do remontu, bo nie trzyma ciśnienia na 2
tłokach. Może to być?