lakier seicento
asiek
2007-11-07 15:19:00 UTC
Witam, mam pytanie jaki jest numer lakieru (granatowy perlowy) w seicento?
Pytam sie bo cos mi sie nie zgadza w moim autku.. Dzieki za wszelkie info

Pozdrawiam
Markus Sprungk
2007-11-07 18:04:30 UTC
Post by asiek
Witam, mam pytanie jaki jest numer lakieru (granatowy perlowy) w seicento?
Pytam sie bo cos mi sie nie zgadza w moim autku.. Dzieki za wszelkie info
Pozdrawiam
Przejedź się do Norauto czy podobnego sklepu. Mają tam katalog kolorów
lakieru. Weź ze sobą, przyłóż szablon do lakieru to zobaczysz o jaki chodzi
ICQ: 79050392 ***@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098
Escobar
2007-11-07 20:24:13 UTC
Post by asiek
Witam, mam pytanie jaki jest numer lakieru (granatowy perlowy) w seicento?
Pytam sie bo cos mi sie nie zgadza w moim autku.. Dzieki za wszelkie info
Pozdrawiam
Witaj

tzn ze numer lakieru na nalepce na tylnej klapie nie pasuje do.... ?
Pamietam jak kupowalem lakier do zaprawek (mam czerwone SC i ciagle
bialy podklad gdzies wychodzi) i pasował kolor idealnie.

pozdr.
Escobar
2007-11-07 20:34:37 UTC
znalazłem jeszcze :

http://www.uniquecarsandparts.com.au/colour_codes_fiat.htm

wpisz w googla "fiat colour codes" i wychodzi sporo stron

pozdr
asiek
2007-11-08 13:54:19 UTC
Dzieki wielkie za informacje Escobar :)
pozdr
fatrix
2007-11-08 07:33:34 UTC
Post by asiek
Witam, mam pytanie jaki jest numer lakieru (granatowy perlowy) w seicento?
Pytam sie bo cos mi sie nie zgadza w moim autku..
Ta informacja powinna być na FV.

Pozdrawiam
fatrix
2007-11-08 23:03:13 UTC
1.Wez ksi±¿kê gwarancyjn± - Na 2 stronie masz wstawione CCS czyli kartê
gwarancyjn± na której powinno byæ
SINCOM kod modelu
ni¿ej kod koloru budy i tapicerki

2. Jak nie masz tego to jedz do byle jakiego ASO Fiata i ci go podadz±

oryginalny lakier zaprawkowy to ok 15 zl
czasami s± 2 sk³adnikowe, najpierw smarujesz kolorkiem potem bezbarwnym i
sie zgadza