obrotmierz - dziala i nie... :)
ukasz
2007-10-11 14:29:06 UTC
jestem ciekaw waszych sugestii... ;)

Fiat Marea, obrotomierz raz dziala a raz nie... potrafi zdechnac w
czasie jazdy i tak samo potrafi sie obudzic...

auto zachowuje sie poza tym normalnie, sprawdzone kompem w 3 roznych
miejscach na 3 roznych komputerach nie wykazuje zadnych bledow... :)

pozdrawiam. uk
Danny
2007-10-11 14:44:47 UTC
Post by ukasz
jestem ciekaw waszych sugestii... ;)
Fiat Marea, obrotomierz raz dziala a raz nie... potrafi zdechnac w
czasie jazdy i tak samo potrafi sie obudzic...
u mnie wariuje wskazówka temperatury - powód - brak masy w tablicy
wskaźników - zadziałanie siłą paru N (walnięcie w deskę) - pomaga - nie
chce mi się na razie demontować zegarów i czyścić styków
Daniel
Brava 80 SX P.M.S./BBM Klub Edition
Cobra 19DX IV + Sirtel Gamma
Huncwot
2007-10-11 17:55:20 UTC
Post by Danny
Post by ukasz
[...]
Stara, dobra metoda. U mnie w Bravie podświetlenie zegarów tak naprawiam :)

huncwot