Punto I czasami nie ciagnie !! - pytanie
pawel
2007-06-05 07:11:57 UTC

jakis czas temu po odpaleniu zauwazylem ze samochud dziwnie chodzi,
jakby nie palil na wszystkie tloki. Po dodaiu gazu dziwnie wchodzil na
obroty, czuc bylo paliwo jakby nie przepalal nawet strzelal.

Wymienilem swiece i przewody. Nie za duzo pomoglo. tzn nie dzieje sie to
za kazdym razem, na dodatek czasami jak jade to czasami ma problmem z
wchodzeniem na obroty dziwnie sie za mula po chwili lapie i natychmiast
dostaje odczuwalnego "kopa" w przyspieszeniu.

Nie ma znaczenia temperatura silnika, podczas plynnej jazdy na duzych
3-4 tys. obrotach nic sie nie dzieje.

Co moze byc przyczyna takiego zachowania ?!?!

z gory dziekuje za pomoc...

Pawel

ps. jako laik podejrzewam moze male cisnienie na jednym tloku... ale
jakby tak bylo to chyba caly czas by sie cos dzialo.. a nie kiedy mu sie
podoba :)
ici
2007-06-05 17:55:19 UTC
Mia³em to samo w Mary¶ce, ale u mnie to by³a sonda lambda.
Co ciekawe niedawno wymieniana, przejecha³em na niej tylko ze 2-3 tys. km.
Wsadzi³em now± i jak "rêk± odj±³".
Nie wiem czy w cieniasie s± takowe ustrojstwa, ale warto siê zoriêtowaæ.

Pod³±cz do diagnozera, wyka¿e co go boli i nie trzeba zbytnio kombinowaæ.
Pzdr.
ici
Rafał
2007-06-06 11:49:57 UTC
Miałem to samo w Maryśce, ale u mnie to była sonda lambda.
Co ciekawe niedawno wymieniana, przejechałem na niej tylko ze 2-3 tys. km.
Wsadziłem nową i jak "ręką odjął".
Nie wiem czy w cieniasie są takowe ustrojstwa, ale warto się zoriętować.
w punto lambda jest na bank - sprawdź sobie jeszcze czy nie masz
dziury w węzu gumowym łączącym filtr powietrza z silnikiem - te
fiatowskie są strasznie nietrfałe.
Podłącz do diagnozera, wykaże co go boli i nie trzeba zbytnio kombinować.
Pzdr.
ici
podłączenie do diagnozera w aso kosztuje 140 pln
a w innym warsztacie nie mają softu do silnikow fiatowskich
błędne koło - jesli chodzi o diagnostyke silnika to byłem swiadkiem jak
w mojej obecnosci odprawiano "czary" kolo podłączył niby to do kompa i
niby nie znalazł błędow. Nie ma co załowac kasy tylko jechac do aso taka
moja rada.
ici
2007-06-06 22:22:36 UTC
Post by ici
Pod³±cz do diagnozera, wyka¿e co go boli i nie trzeba zbytnio kombinowaæ.
pod³±czenie do diagnozera w aso kosztuje 140 pln
a w innym warsztacie nie maj± softu do silnikow fiatowskich
Ja tam od¿a³owa³em 250 z³ i kupi³em sobie.
Ju¿ po 2-ch diagnozach siê zwróci³o, a zrobiem ich znacznie wiêcej.
I soft sci±gn±³em z ruskiego serwera.
ici
news.tpi.pl
2007-06-07 09:37:40 UTC
Post by Rafał
Podłącz do diagnozera, wykaże co go boli i nie trzeba zbytnio kombinować.
podłączenie do diagnozera w aso kosztuje 140 pln
a w innym warsztacie nie mają softu do silnikow fiatowskich
Ja tam odżałowałem 250 zł i kupiłem sobie.
Już po 2-ch diagnozach się zwróciło, a zrobiem ich znacznie więcej.
I soft sciągnąłem z ruskiego serwera.
ici
moglbys cos wiecej powiedziec ?
eXOr
2007-06-24 20:43:05 UTC
Post by news.tpi.pl
moglbys cos wiecej powiedziec ?
poszukaj na alledrogo: euroscan.

pzdr,e
http://liveboxtp.ath.cx

bruno
2007-06-12 14:22:57 UTC
Pod cz do diagnozera, wyka e co go boli i nie trzeba zbytnio kombinowa .
pod czenie do diagnozera w aso kosztuje 140 pln
a w innym warsztacie nie maj softu do silnikow fiatowskich
Ja tam od a owa em 250 z i kupi em sobie.
Ju po 2-ch diagnozach si zwr�ci o, a zrobiem ich znacznie wi cej.
I soft sci gn em z ruskiego serwera.
ici
Witam a jaki sprz t kupi e , jestem zainteresowany tym,
je li mo na co wi cej. na anamjk ma pa kropka gmail
kropka com Pozdrawiam Mietek