wydech
lordjovi
2007-10-02 16:36:37 UTC
Mam pytanie,
kupiłem jakis czas temu końcówke wydechu do cc, ale jest znacznie gorsza
niz oryginał, wytrzymuje krótko. Zatem, co jest warte uwagi, i czy warto
mieć katalizator?

dzieki
Player
2007-10-03 06:47:31 UTC
Post by lordjovi
Mam pytanie,
kupi³em jakis czas temu koñcówke wydechu do cc, ale jest znacznie gorsza
niz orygina³, wytrzymuje krótko. Zatem, co jest warte uwagi, i czy warto
mieæ katalizator?
jak kupi³em komplet wydechu w 2001 i wytrzyma³ 5 lat, nie pamiêtam czy to
by³a brodnica czy inny ale na pewno nie najtanszy...

katalizator jak masz fabrycznie to musisz mieæ :) nadal...
c***@cdaniluk.com
2007-10-03 10:48:21 UTC
jak kupiłem komplet wydechu w 2001 i wytrzymał 5 lat, nie pamiętam czy to
była brodnica czy inny ale na pewno nie najtanszy...
katalizator jak masz fabrycznie to musisz mieć :) nadal...
W tym sęk że jeśli spełnia normy czystości spalin to nikt nie będzie
wnikał czy ta puszka co siedzi na wydechu ma coś jeszcze w sobie czy
jest zupełnie pusta ;)

Pozdro !!

PS:
Na wielu przeglądach nawet mi nie wsadzali nic w wydech :D