Zastanawiam się nad kupnem
nos
2007-10-04 16:05:22 UTC
Co wybrać: Stilo 1.9JTD czy Alfa 156 1.9JTD ?
Mogę przeznaczyć 22tys. Podobno - z tego co ludzie piszą - alfa jest zbyt
awaryjna, ale poza tym super. Wolałbym alfę. Nie stać mnie na kilkutysięczne
naprawy. Może ktoś mnie przekona?
Pozdrawiam!
ici
2007-10-04 16:55:40 UTC
Co wybraæ: Stilo 1.9JTD czy Alfa 156 1.9JTD ?
Mogê przeznaczyæ 22tys. Podobno - z tego co ludzie pisz± - alfa jest zbyt
awaryjna, ale poza tym super. Wola³bym alfê. Nie staæ mnie na
kilkutysiêczne naprawy. Mo¿e kto¶ mnie przekona?
Pozdrawiam!
Jak ciê nie staæ na naprawy to zapomnij o Fiacie.
W jak±¶ Toyotkê czy innego sko¶nego na pewno mniej w³o¿ysz.
ici
ukasz
2007-10-04 17:12:17 UTC
Post by nos
[...]
jesli chodzi o awaryjnosc to ta sama klasa... Alfa jest ladniejsza i
tez bralbym Alfe :)

ale patrzac realnie - jesli wielu rzeczy nie potrafisz zrobic sam z
autem to zapomnij o koncernie Fiata... szczegoly i duperele cie
zabija... ;)

pozdrawiam. uk
2007-10-05 18:46:02 UTC
Je¿eli wolisz jeŒdziæ taczk± lub potrzebujesz kombi weŒ Stilo
je¿eli wolisz jeŒdziæ autem sportowym z dusz± weŒ 147 JTD 16 V

¿±dna toyota VW czy skoda nie da ci tyle frajdy z jazdy jak 147 JTD
zawieszenie wielo wahaczowe to jest to
silniki nie do zajezdzenia

szkoda ze w PL nie ma dróg tylko poligony - poczujesz na elementach
zawieszenia na szczê¶cie sa zamienniki...
ukasz
2007-10-05 20:39:16 UTC
Jeżeli wolisz jeździć taczką lub potrzebujesz kombi weź Stilo
jeżeli wolisz jeździć autem sportowym z duszą weź 147 JTD 16 V
za 22kzl nie kupi niestety 147 z jtd :(

pozdrawiam. uk