Seicento: zacięty bagażnik
Grzegorz Brycki
2009-06-28 11:30:25 UTC

Dzisiaj ni stąd ni zwowąd - jak to bywa - zaciął mi się bagażnik. Rączka
przy siedzeniu kierwocy jest luźna, w zasadzie bagażnik jest otwarty
tzn. kluczyk jakby był otwarty - natomiast cały czas trzyma na sztywno.

Możecie coś poradzić? Dzieki!
Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?
\\M.
2009-06-28 20:18:30 UTC
prawdopodobnie przeskoczy³ w±s w zamku lub sie u³ama³
wez 10 p³askie i odkrec zamek od tylnego pasa ( dolna czesc)
klapa uchyli sie wraz z zamkiem
p³askim wkretakiem nacisnij dzwignie w zamku i rozbkolowane
zmontuj zamek na stare znaki - i przesmaruj jakims sta³ym smarem
Post by Grzegorz Brycki
Witam,
Dzisiaj ni st±d ni zwow±d - jak to bywa - zaci±³ mi siê baga¿nik. R±czka
przy siedzeniu kierwocy jest luŒna, w zasadzie baga¿nik jest otwarty tzn.
kluczyk jakby by³ otwarty - natomiast ca³y czas trzyma na sztywno.
Mo¿ecie co¶ poradziæ? Dzieki!
Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?
Grzegorz Brycki
2009-06-29 07:19:59 UTC
prawdopodobnie przeskoczył wąs w zamku lub sie ułamał
wez 10 płaskie i odkrec zamek od tylnego pasa ( dolna czesc)
klapa uchyli sie wraz z zamkiem
płaskim wkretakiem nacisnij dzwignie w zamku i rozbkolowane
zmontuj zamek na stare znaki - i przesmaruj jakims stałym smarem
Dzięki a o czym mówisz "stare znaki"
Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?
\\M.
2009-06-29 16:47:28 UTC
jak odkrecisz zamek to pod zamkiem bedzie slad
ulatwi ewentualna regulacje zamka
Dziêki a o czym mówisz "stare znaki"
--
Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?