Stilo korozja
krzysiek82
2009-09-23 08:42:07 UTC
Oglądałem ostatnio dwa fiaty stilo,każdy miał korozję pod podłogą w
okolicy przednich kół. Ten ocynk to więc fikcja, bo auto z rocznika 2004
to raczej rdzy nie powinno tam mieć. Ok to się da zlikwidować, a jak
wyglądają inne newralgiczne punkty w tym aucie? np w miejscu wlewu paliwa?
krzysiek82
Misiek
2009-09-23 11:24:27 UTC
Post by krzysiek82
Witam
[...]
A widziales kiedykolwiek zeby blacha nierdzewna zerdzewiala w przeciagu pol
roku? do roku max?
stal 0H18N9 (lub jak kto woli 1.4301, X5 Cr Ni 18-10, 304) - symbole do
wyboru zaleznie od normy wg ktorej ja oznaczymy)
:-)))
1. zla pasywacja p[o produkcji
2. brak pasywacji podczas uzytkowania
3. korozja wzerowa i miedzykrystaliczna spowodowana "zadrapaniami" i tym
samym otrzymujemy piekne ogniska korozji...

a ocynk? Wytrzymywal 3-6 miesiecy... nie dluzej, ale to juz inna bajka

Wracajac do Twojego tematu:
Byc moze tez niewlasciwea ochrona, zle prowadzona operacja ocynkowania, zle
przygotowana powierzchnia pod ocynk - na dodatek moze sie okazac ze jest
tych samochodow cala seria...
rv
2009-10-17 19:58:18 UTC
jestes pewien ze nie byly przez kowala lakierowane?
krzysiek82
2009-10-19 07:38:07 UTC
Post by rv
jestes pewien ze nie byly przez kowala lakierowane?
Nie widziałem, żadnych oznak naciągania podłużnic ani lakierowania
elementów zewnętrznych nadwozia.
--
krzysiek82