klamki zew Seicento
Escobar
2008-01-24 06:53:05 UTC

ostatnio zauwazylem ze moje klamki w drzwiach nie opadaja same, tylko
jak je podniose przy otwieraniu to zostaja w takiej pozycji uniesionej.
Powoduje to dalej ze nie moge zamknac drzwi, tylko musze palcem je
docisnac do drzwi i wtedy drzwi sie zamykaja.
Niby pierdola, ale denerwuje mnie to juz. Ma ktos na to jakis patent i
czy trzeba bedzie rozbierac boczki w drzwiach ?

pozdr
Czarek Daniluk
2008-01-24 17:21:54 UTC
Post by Escobar
Witam
[...]
Tak WD40 i obficie zalać klamkę - ruszając przy tym :)
Tam są 2 zawiasy na których się przyciera.

Pozdro !!
Escobar
2008-01-24 21:13:04 UTC
Post by Czarek Daniluk
Tak WD40 i obficie zalać klamkę - ruszając przy tym :)
Tam są 2 zawiasy na których się przyciera.
Pozdro !!
Ok, dzięki - a to WD40 to z zewnątrz psikać czy rozbierać obicie drzwi ?

pozdr.
Krzysiek_K.
2008-01-25 16:21:40 UTC
Post by Czarek Daniluk
Pozdro !!
Ok, dziêki - a to WD40 to z zewn±trz psikaæ czy rozbieraæ obicie drzwi ?
Nie ¶ci±gaj boczków,
WD powinno miec rureczkê do aplikacji w trudnodostêpne miejsca, pod klamk±
s± wyciêcia, podnie¶ klamkê, w³ó¿ rureczkê i tak jak Kolega pisa³ wcze¶niej,
zalej wszystko porz±dnie ruszaj±c klamk±,
pomaga 100%'centowo :)
pzdr.
Escobar
2008-01-28 20:02:11 UTC
Nie ściągaj boczków,
WD powinno miec rureczkę do aplikacji w trudnodostępne miejsca, pod klamką
są wycięcia, podnieś klamkę, włóż rureczkę i tak jak Kolega pisał wcześniej,
zalej wszystko porządnie ruszając klamką,
pomaga 100%'centowo :)
pzdr.
Dziala !!! :))

dzieki bardzo za pomoc

pozdr
Escobar

pozdr
ici
2008-01-30 17:48:00 UTC
Post by Escobar
Post by Krzysiek_K.
[...]
Nie ciesz siê. Z³apie kurzu i bêdzie jeszcze gorzej, a przy okazji lakier
popaprzesz.
Ju¿ lepiej na sucho dociskaæ je rêk±.
Fiuty ju¿ tak maj±. Ciesz siê ¿e ci nie popêka³y na mrozie. Moje rozerwa³o.
Domowników te¿ daje siê wytresowaæ, ¿eby dociskali klamki.