Jakie opony letnie do CC900?
Rylen
2009-02-24 07:22:17 UTC
A raczej jakich nie kupować ? Wiem że są
Dębickie i chyba Olsztyńskie...
jeżdżę raczej spokojnie, ale samochód już stary
i zauważyłem że nadmiernie zdziera ogumienie.
Mam zawsze załadowane 250kg (jabłek)więc może
dlatego więcej zdziera.

Rylen
\\M.
2009-02-24 07:39:57 UTC
A moze sprawdz najpierw czy z ty³u zawieszenie jest ok
Moze sie skonczy³y tuleje wahacza albo amorki i podcina gumki

JA mam fulde eco control - jest cicha i dobrze odprowadza wode
A raczej jakich nie kupowaæ ? Wiem ¿e s±
Dêbickie i chyba Olsztyñskie...
je¿d¿ê raczej spokojnie, ale samochód ju¿ stary
i zauwa¿y³em ¿e nadmiernie zdziera ogumienie.
Mam zawsze za³adowane 250kg (jab³ek)wiêc mo¿e
dlatego wiêcej zdziera.
Rylen
Rylen
2009-02-24 17:46:28 UTC
A moze sprawdz najpierw czy z tyłu zawieszenie jest ok
Moze sie skonczyły tuleje wahacza albo amorki i podcina gumki
Jestem w trakcie wymiany amorków itd. Ale jak się spóźnię z zakupem
opon letnich, to za swoją opieszałość ZAPŁACĘ! (po nowej cenie!)
Już nieraz mnie to dopadało, więc mówię dosyć!. Stąd prośba
o podanie jakiej firmy opon NIE kupować. Byłem dziś w zakładzie i
oferowano mi "Dębickie" po 100zł (letnie)

Rylen
JA mam fulde eco control - jest cicha i dobrze odprowadza wode
\\M.
2009-02-24 23:11:22 UTC
Nawieksze z³omy jakie znam

Kumho - najgorsza jak± znam - rozpada sie sama
Debica ViVo - b sliska opona, jak spadnie deszcz to nie da sie jezdziæ
Kormoran - g³o¶na i sliska
pirelli - nie na polskie drogi - za miekka i zbyt droga
kleber - nie taka zla - ale g³o¶na

Nie zawsze dana firma, model jest ok czy z³om
Dêbica frigo jest jedna z lepszych za to dêbicy ViVo powinni zabronic
produkowaæ
Post by \\M.
A moze sprawdz najpierw czy z ty³u zawieszenie jest ok
Moze sie skonczy³y tuleje wahacza albo amorki i podcina gumki
Jestem w trakcie wymiany amorków itd. Ale jak siê spóŒniê z zakupem
opon letnich, to za swoj± opiesza³o¶æ ZAP£ACÊ! (po nowej cenie!)
Ju¿ nieraz mnie to dopada³o, wiêc mówiê dosyæ!. St±d pro¶ba
o podanie jakiej firmy opon NIE kupowaæ. By³em dzi¶ w zak³adzie i
oferowano mi "Dêbickie" po 100z³ (letnie)
Rylen
Rylen
2009-02-25 06:35:47 UTC
Nawieksze złomy jakie znam
Kumho - najgorsza jaką znam - rozpada sie sama
Debica ViVo - b sliska opona, jak spadnie deszcz to nie da sie jezdzić
Kormoran - głośna i sliska
pirelli - nie na polskie drogi - za miekka i zbyt droga
kleber - nie taka zla - ale głośna
Nie zawsze dana firma, model jest ok czy złom
Dębica frigo jest jedna z lepszych za to dębicy ViVo powinni zabronic
produkować
Dzięki! tojuż nie jestem taki "zielony" . W takim razie idę dziś
na poszukiwania,ale już nie po ciemku...

Rylen
ici
2009-02-27 17:50:23 UTC
Po-Google'aj sobie są różne rankingi opon i opinie użytkowników.
Na tej zasadzie wybrałem Dunlop Sport i byłem mile zaskoczony,
Można ją porównać jedynie z poprzednią Pirelli, też trzymały rewelacyjnie i
to nawet zimą.
Na Michelin'ach się sparzyłem przy hamowaniu na mokrym asfalcie o mało
blacharzem nie przypłaciłem.
Sucha, twarda i śliska jak cholera.
Przebieg większy pewnie można było na niej zrobić, ale do hamowania była
kiepska.
Choć to zawsze markowa opona była?
Dziwne, kolejne Michelinki też kiepskie były, nazwy nie pamiętam.
Dunlop Sport polecł mi sprzedawca (internetowo) i chwała mu za to.

Za to na zimówkach tej jesieni oszczędziłem i klnę zakup do dziś.
Bardziej śliskie od letnich na śniegu i wodzie !!!

Ostatni raz "oszczędziłem" na oponach.
To się zawsze mści w najmniej oczekiwanym momencie.