cc 700 - regulacja gaznika aisana - manual.
Dr.Endriu
2008-12-18 15:29:13 UTC
Jako i¿ ostanio zauwa¿y³em ¿e na moj± stronkê du¿o wej¶æ jest z strony:

http://tiny.pl/6pnm

na której dyskutowali¶my o manualu do aissana w cc 700, który by³
umieszczony na stronie

http://www.centomania.pl/manuale/index.php?site=detail&id=14

... która ju¿ niestety nie dzia³a, postanowi³em zrobiæ co¶ dla tej czê¶ci
ludzko¶ci która ma "przyjemno¶æ" jeŒdziæ cieniasem z gaŒnikiem aissanowskim,
i wrzuciæ tego manuala do siebie na stronke:

http://nmp1.w.interia.pl/druga/pocz.htm

Po czê¶ci dziêki temu manualowi uda³o mi siê "ujarzmiæ" mojego cieniasa,
który teraz w miarê dobrze chodzi i np. nie wariuje z obrotami, nie ma
problemu z ssaniem i nie ga¶nie na skrzy¿owaniach :).
Dr.Endriu
Jacek Sowiñski
2008-12-18 22:16:39 UTC
Post by Dr.Endriu
Po czê¶ci dziêki temu manualowi uda³o mi siê "ujarzmiæ" mojego cieniasa,
który teraz w miarê dobrze chodzi i np. nie wariuje z obrotami, nie ma
problemu z ssaniem i nie ga¶nie na skrzy¿owaniach :).
mój temat :)
dodam i¿ przewody podci¶nieñ wygl±daj±ce na szczelne, wcale takie nie musz±
byæ.
Wymieniaj±æ metr przewodów mo¿na osi±gn±æ nadzwyczajne wyniki :)
--
Stoout
prywatnie CC 700 '97 & Uniden 520 / Hustler