FORD FOCUS
Dars
2007-12-24 12:17:44 UTC
Podobno bardzo gnij± czy to prawda ???

chodzi o rok 99-2001

pzdr
dars
Stoout
2007-12-24 13:06:30 UTC
Post by Dars
Podobno bardzo gnij± czy to prawda ???
chodzi o rok 99-2001
to kup sobie fiata :)
--
Stoout
prywatnie CC 700 '97 & Uniden 520 / Hustler
s³u¿bowo Berlingo 1,9 D '00 & TTI 770 / Hustler
Choæbym nawet szed³ ciemn± dolin±, z³a siê nie ulêknê, bo to ja jestem
najwiêkszym z³oczyñc± w okolicy
2007-12-24 15:11:34 UTC
Wole kupic Stilo lub Bravo Diesel niz focusa czy mondeo
w Fordach linia taka sobie
silniki dynamiczne - srednio awaryjne - lec± i pêkaj± cewki, poc± sie
w Zetecu jak sie zerwie pasek rozrz±du to czasto wymiania sie ca³y silnik bo
blok jest ca³o aluminowy
w dieslach lecia³y wtryskiwacze
tapicerka nudna i ³atwo brudz±ca.
Oryginalne cze¶ci drogie jak nie wiem

Dlatego wole fiata
DD
2008-02-03 20:06:25 UTC
Post by m
[...]
ale smucisz glupoty :)) chyba nic nie znasz sie o motoryzacji... blok calo
aluminowy a jaki ma byc drewniany ? w fiestach 1,25 byl silnik praktycznie
nie rozbieralny.... jak ci sieknie pasek w stilo to masz podobna sytuacje =
polowa silnika do wymiany... pozatym ford przejedzie 300 tys i pojedzie
dalej a fiat ... juz dawno zarosnie na zlomie
jay_25
2008-02-08 20:08:15 UTC
Post by DD
[...]
Tak, ale ford focus z rocznika 99 i niektóre z 2000 lubi± miejscami
skorodowaæ....

Dars
2007-12-24 23:07:43 UTC
Post by Stoout
Post by Dars
Podobno bardzo gnij± czy to prawda ???
chodzi o rok 99-2001
to kup sobie fiata :)
Ale jakiego ?

pzdr
DArs
ikov
2007-12-24 23:12:10 UTC
Post by Dars
Post by Stoout
to kup sobie fiata :)
Ale jakiego ?
Małego. Będziesz mógł postawić pod choinką i zostanie jeszcze miejsce na
inne prezenty :)
Pozdrawiam wszystkich za wyjątkiem WiecieKogo
bart
2007-12-25 10:09:32 UTC
Post by Stoout
Post by Dars
Podobno bardzo gnij± czy to prawda ???
chodzi o rok 99-2001
to kup sobie fiata :)
Od kilku lat Fiat cynkuje blachy i samochody s± trudno z¿eralne - pod tym
wzglêdem to ju¿ ¶wiatowa czo³ówka. Szkoda tylko, ¿e jeszcze s³abo (by³o do
niedawna?) z jako¶ci± monta¿u. Mimo to jestem za Fiatem - nowe Bravo jest
miodzio...

Pozdrawiam, bart
Jacek
2007-12-25 19:49:10 UTC
Mia³em kilka Fiatów, Skodê, Seata, Renault, Daewoo, ¿e o wczesniejszych
£adach, Poldkach i FSO itp nie wspomnê.
Pod wzgledem odporno¶ci na korozjê Fiat IMO jest w czo³ówce