czy fiaty maja jakis swoj wlasny standard zarowek ?
mirror
2009-05-19 05:56:39 UTC
Mam pytanko czy do nowych fiatow bravo/line/croma trzeba stosowac tylko
fiatowskie zarowki czy tez stosowane sa standardowe mocowania ? chodzi mi
glownie
o to, ze dawniej uzywajac mojego starego grata moglem sobie kupic
podkrecone zarowki osram silverstar lub philips vision plus i chociaz byly
troche krocej zywotne to dawaly znacznie dluzszy zasieg. czy teraz bede
skazany tylko na zarowki fiata ze wzgledu na jakies osobliwosci w mocowaniu
czy tez mozna dobrac odpowiedniki philipsa lub osrama ?
\\M.
2009-05-19 17:14:38 UTC
bravo zwykla h1
linea ma zwyk³a h7
croma ma zwyk³± h7

niestandardowe sa tylko kierunki przednie

jaja sa dopiero w fiacie 500 i alfa mito - chodzi o o swiatla do jazdy w
dzieñ
2 w³uknowe bez coko³owe - W5W21