nagrzewnica marea
Kalafior
2009-05-27 08:15:56 UTC
Puszcza mi nagrzewnica w marei. Jest jaki¶ patent wymianê bez ¶ci±gania
deski rozdzielczej jak np. w doblo?
krzysiek82
2009-05-27 10:26:45 UTC
Puszcza mi nagrzewnica w marei. Jest jakiś patent wymianę bez ściągania
deski rozdzielczej jak np. w doblo?
hmm dołączam się do pytania, jak sprawa wygląda w punto mk2? Czy
konieczny jest demontaż deski.
krzysiek82
Kalafior
2009-05-27 10:54:52 UTC
Uda³o mi siê znale¶æ krok po
kroku-http://www.pcmedio.pl/articles.php?article_id=5
Kalafior
2009-05-27 10:56:05 UTC
maanj
2009-05-28 05:49:50 UTC
Jak siê zorientowales ze Ci nagrzewnica puszcza?
mateusx6
2009-05-28 07:47:22 UTC
Post by maanj
Post by Kalafior
Puszcza mi nagrzewnica w marei. Jest jaki¶ patent wymianê bez ¶ci±gania
deski rozdzielczej jak np. w doblo?
Jak siê zorientowales ze Ci nagrzewnica puszcza?
mokro po stronie pasazera ? a jak zuzyta... to smierdzi stara wilogtna
szmata :)
Kalafior
szmata :)
Kalafior