ducato
Alicja Ossolinska
2008-05-25 13:54:00 UTC
Hej,

Mam pytanie do znawców, chodzi o zakład :)
Czy istniała wersja Fiata Ducato gdzie manetka zmiany biegów znajdowała
się przy kierownicy?
--
Alicja Ossolińska
http://ossolinska.pl
Tłumaczenia przysięgłe, język angielski i niemiecki
karoleks
2008-06-04 05:01:08 UTC
Czy istnia³a wersja Fiata Ducato gdzie manetka zmiany biegów znajdowa³a
siê przy kierownicy?
tak istnia³a taka wersja ale nie wiem czy dok³adnie jest to przy kierownicy
. bardziej na desce rozdzielczej

pozdr.
Alicja Ossolinska
2008-06-04 13:03:29 UTC
Post by Alicja Ossolinska
Czy istniała wersja Fiata Ducato gdzie manetka zmiany biegów znajdowała
się przy kierownicy?
tak istniała taka wersja ale nie wiem czy dokładnie jest to przy kierownicy
. bardziej na desce rozdzielczej
pozdr.
Dzięki za odpowiedź. No właśnie chodzi o to, że wiem, że jest przy desce
rozdzielczej. A zakład dotyczy umiejscowienia przy kierownicy.

Serdecznie,
ao