SEICENTO: tylna wycieraczka
Grzegorz Brycki
2009-04-25 15:02:18 UTC

Prosiłbym o pomoc w diagnozie, co mam kupić i wymienić:
1/ wycieraczka najpierw chodziła jakby w zwolnionym tempie
2/ potem coraz wolniej
3/ potem nagle stanęła i koniec, nie drgnie (mam wrażenie że jest
usztywniona, ale nigdy nie próbowałem jej wcześniej przesuwać ręcznie -
więc to może być subiektywne odczucie)

Jak sądzicie co się stało?

Grzegorz Brycki -> http://beczkasoli.pl/DO522
PiotrR
2009-04-25 21:40:40 UTC
1/ wycieraczka najpierw chodzi³a jakby w zwolnionym tempie
2/ potem coraz wolniej
3/ potem nagle stanê³a i koniec, nie drgnie (mam wra¿enie ¿e jest
usztywniona, ale nigdy nie próbowa³em jej wcze¶niej przesuwaæ rêcznie -
wiêc to mo¿e byæ subiektywne odczucie)
Jak s±dzicie co siê sta³o?
Klasyka w SC - zatar³a siê o¶ka wycieraczki

Mo¿na próbowaæ rozebraæ i nasmarowaæ
ale ja wymieni³em ca³y silniczek z allegro ok. 100 z³

Zeby zdemontowaæ:
zdj±æ ramiê wycieraczki - 1 nakrêtka
odkrêciæ plastykow± os³onê wewn±trz klapy - 5 wkrêtów
odkrêciæ silnik - 3 x imbus
rozpi±æ wtyczkê i silnik w rêkach
--
PiotrR
Fiat SC 1,1 black
Ma³e jest piêkne
Marcin Cerkiewnik
2009-04-27 14:06:29 UTC
Post by Grzegorz Brycki
Witam,
[...]
Dokladnie, jak to opisal kolega PiotrR. Ja mialem to samo - dzialala
coraz slabiej, az przestala.
Kupilem w sklepie oryginalny silnik za jakies 150 pln i wymienilem.
Podobno mozna ta tulejke jakos 'zregenerowac' (moja juz byla
'regenerowana' kilka lat temu), ale trzeba wiedziec jak. Nie wiedzialem,
wiec kupilem nowy silnik i jest git.
ici
2009-05-03 20:38:10 UTC
Może spróbuj tam jakoś nasmarować?