Jaki olej??
Jurek
2007-03-05 13:10:02 UTC
Witam!!!
Posiadam fiata Brava 1.6 16v 96r + gaz. Kupilem go dwa lata temu mial
przejechane 174tys to gosciu mowil ze lal olej Lotos Syntetic. ja co 10tys
tez taki zalewalem. teraz mam przejechane 208tys i nie wiem czy powinnienem
zalac inny np. po³syntetyc?? auto ma przejechane ok. 80tys na gazie. prosze
o rade. z góry Dziekuje
Day-Day Jones
2007-03-05 13:42:57 UTC
Post by Jurek
[...]
przy tym przebiegu ja bym nie zmienial. jesli nie "bierze" ci tego syntetyka
to nie zmieniaj.
Jurek
bierze ok. 0.2-0.3 l na 10tys
Scyzoryk
2007-03-05 15:21:08 UTC
Post by Jurek
bierze ok. 0.2-0.3 l na 10tys
czyli praktycznie nie bierze.
--
Pozdr Scyzoryk

Siena HL 1,6 16v (LPG) P.M.S edition
+ Uniden 510 / AT1200
GSX 550
krzysiek82
2007-03-05 16:52:23 UTC
Nie zmieniaj te ilości są marginalne, a jeżeli zacznie brać więcej to
będziesz mógl przejść na 10W40. Bo odwrotnie już się nie da :)
--
Krzysiek82
GG:1299459
Day-Day Jones
2007-03-05 18:24:13 UTC
Post by Jurek
Post by Day-Day Jones
Post by Jurek
[...]
obys jak najdalej cieszyl sie takim "braniem" po takim przebiegu :)
IMHO jest elegancko. tyle to potrafia brac silniki nowki a nie po 200tys km