[cc 007] spryskiwacz tylnej szyby
Stoout
2008-05-11 20:01:17 UTC
witam
Czy wiecie może, którędy jest poprowadzony wężyk z płynem do spryskiwacza
tylnej szyby?
Odpiąłem go na łączyniu tylnej klapy, ale nawet tam z króćca nie leci, wiec
to gdzies wczesniej.
Ewentualnie czy nie wpuścić od tyłu strzykawką jakiegos kreta albo innej
chemii na przetkanie?
Albo gdzie jest pompka, moze tam cos jest nie tak. Na przednią szybe pryska
prawidłowo.
--
Stoout
prywatnie CC 700 '97 & Uniden 520 / Hustler
służbowo Berlingo 1,9D '00 & TTI 880 / Hustler
Krzysiek_K.
2008-05-11 21:16:13 UTC
Ten wpis może być nieodpowiedni. Kliknij, aby go wyświetlić.
Stoout
2008-05-12 19:47:27 UTC
Post by Krzysiek_K.
nie mam doswiadczenia z CC,
ale napisze Ci jak jest w Seicento, budy podobne, wiec bardzo
dzieki za informacje.
Pompka napewno chodzi, slychac ją wyraźnie. A na weekend wezme sie za
szukanie węża w samochodzie :)
Maciek
2008-05-12 20:37:31 UTC
Post by Stoout
Czy wiecie może, którędy jest poprowadzony wężyk z płynem do spryskiwacza
tylnej szyby?
Stań z tyłu samochodu, po lewej stronie na górze masz łącznik wychodzący
do klapy. Odkręć lewą zaślepkę pasa w bagażniku i wsadź za pas paluchy,
a jak Ci się uda, to całą łapę. Powinien gdzieś tam na dole iść wężyk i
wspinać się w słupku do góry, do łącznika. Jest duża szansa, że wężyk
leży sobie gdzieś tam na dole i wylewa płyn do wnętrza błotnika.
Post by Stoout
Odpiąłem go na łączyniu tylnej klapy, ale nawet tam z króćca nie leci, wiec
to gdzies wczesniej.
Wyciągnij króciec razem z tą otaczającą go gumą i sprawdź, czy masz
wężyk przypięty do króćca.
Maciek
a***@poczta.onet.pl
2008-06-25 10:01:56 UTC
sa dwie pomki na przod i tyl.
To co ty lales do zbiornika, ze sie zatkalo? Po mojemu to pomka. Ja
ostatnio wymienilem 2 pompki, bo jedna sie zepsula 2 tyg. temu, a
druga w tym tygodniu. Koszt pompki to jakies 20 zl.
ThinkXtra
Stoout
2008-06-25 19:09:06 UTC
Post by a***@poczta.onet.pl
[...]
poprzedni wlasciciel chyba rozcial wezyk do tylej szyby, i wstawil metalowy
lacznik, wyglada to jak metalowa slomka.
Tylko ze ona byla wezsza niz wezyk, no i skorodowala, wiec sie zrobil maly
zator. Zastosowalem alternatywny wezyk gumowy, i dziala :)
--
Stoout
prywatnie CC 700 '97 & Uniden 520 / Hustler
sluzbowo Berlingo 1,9D '00 & TTI 880 / Hustler