CC 700 - Problem, nie ma sily i sie dusi..
HuMaX
2007-06-28 10:48:08 UTC
Witam!
Mam problem z cienkim.. wsiadam do samochodu, odpalam wszystko ok, dodaje
lekko gazu i jade, nagle gorka - chce przyspieszyc wiec dodaje wiecej gazu a
on sie dusi, obroty spadaja no i gasnie.. nie moge wjechac nawet pod gorke.
Stanalem na miejscu i patrze co sie dzieje, po wcisnieciu na max gazu
samochod sie muli, obroty spadaja a po puszczeniu gazu obroty wracaja i jest
ok, dopoki nie nacisne gazu do konca. Na ssaniu jest okej, ale troche
przerywa. Gaznik Aisan. Co to moze byc? jeszcze jeden problem, jak sie
nagrzeje troszke cienias to po zgaszeniu nie moge go odpalic, ale to jest
chyba wina popychacza bo mam do wymiany. Prosze o pomoc, nie wiem co to moze
byc i na jakie koszty sie przygotowac.

Pozdrawiam,
HuMaX
bruno
Witaj sprawdz sobie pomp paliwa
Krzysztof Zaborski
2007-06-29 21:37:56 UTC
Post by HuMaX
[...]
Witam

Tak jak powyzej napisano sprawdz pompe tu niestety jest mechaniczna a nie
el. sprawdz jak gaznik bo moze to jego wina oraz czy mieszanka jest
prawidlowa ale to juz chyba tylko w jakims warsztacie

aha i zobacz filtr powietrza to tylko nasuwa mi sie na mysl

Pozdro
Krzysiek>
piotrn
2007-07-04 07:33:17 UTC
witam
U mnie by³o co¶ takiego. Zakopa³em siê w ¶niegu "po uszy". Chcia³em
powolutku rozbujaæ samochód przód-ty³ i ³adnie mi sz³o, nagle silnik straci³
moc. Silnik pali za raz, chodzi równo a¿ do dodania gazu. Po wci¶niêciu gazu
trochê wchodzi w obroty ale pod obci±¿eniem na biegu zdycha. Bez gazu si³ê
ma normaln± ale tej si³y "jak to 700" ma za ma³o na odkopanie siê.
Zagl±dam pod maskê a tam przewód od silnika krokowego sobie rado¶nie dynda -
po prostu zsun±³ siê. Nie pamiêtam który to by³ ale na pewno jeden z dwóch
dolnych. Za³o¿y³em przewód i silnik jak nowy.

PiotrN
ps. z zaspy nie wyjecha³em, zawiesi³em siê na podwoziu
ici
2007-07-05 14:09:15 UTC
Post by HuMaX
[...]
Jak to gaŒnikowiec to wygl±da na paproch w g³ównej dyszy obrotów, niepe³na
komora p³ywakowa, ewentualnie pompa.
Zdejmij gaŒnik, najlepiej ostro¿nie ¿eby zobaczyæ jaki jest poziom paliwa w
komorze p³ywakowej.
Powykrêcaj i przedmuchaj dysze najlepiej sprê¿onym powietrzem ostatecznie
pompk±
lub za pomoc± starej ale ca³ej dêtki. Ja siê bawiê cieniutkim miedzianym
drucikiem (w³os z linki),ale tak ¿eby nie rozkalibrowaæ dyszy.
W maluchu tak czêsto to mia³em, ¿e gaŒnik wyjmowa³em nawet po ciemku w 20
stopniowy mróz "na macanego".
To nie filozofia.
Jak to nie pomorze to zajrzyj co siê dzieje z pomp± paliwa (mechaniczna?) W
mechanicznej lec±
zaworki i membrana. Membranê ³atwo kupiæ i wymieniæ, zaworki te¿, Czasem na
p³ytkê zaworka
nakrêca³a siê sprê¿ynka i niedomyka³. Te¿ prosta sprawa. Pompa (mech) wisi
zazwyczaj na 2-ch ¶rubach
i jak znajdziesz do nich dostêp i klucz to ju¿ jest twoja. Jak ju¿ siê do
niej dobierzesz, to zmieñ membranê.

Kiedy¶ choæ to ma³o prawdopodobne podobne objawy sprawia³ nie do koñca
uszkodzony kondensator przy aparacie zap³onowym. Nie wiem jak jest u ciebie,
ale kiedy¶ zdrowo da³ mi w ko¶æ zanim go zlokalizowa³em na ulicy - po nocy i
w zimie, ca³e szczê¶cie ¿e pod latarni±.
To chyba najbardziej prawdopodobne uszkodzenia.
Nie licz±c mechaniczno-silnikowych jak popychacz, zawór, albo ¶wieca, czy
kablo-kopó³ka.
Generalnie sporo mo¿liwo¶ci i raczej trudne do znalezienia, ale jak siê wie
czego szukaæ, to
wszystko jest jasne, proste i wrêcz banalne.
Powodzenia